Filteren
Trefwoord
8 resultaten
paperbackNederlands132 blz.9789013151121
3e druk
16-10-2019
andere uitgaves beschikbaar
Wanneer is er sprake van misleidende reclame? En hoe verschillen de regels over vergelijkende reclame in zakelijke (B2B) en consumentgerichte (B2C) communicatie? Meer
gebondenNederlands208 blz.9789082373233
1e druk
29-1-2020
andere uitgaves beschikbaar
IE in Bedrijf - Deel 4: reclame is het allereerste handboek voor bedrijven en ondernemers op het gebied van reclame. Meer
paperbackNederlands114 blz.9789013135411
2e druk
23-9-2016
andere uitgaves beschikbaar
Deze uitgave behandelt afdeling 6.3.3A BW, de wetgeving op het gebied van oneerlijke handelspraktijken die eind 2008 in werking trad. Meer
paperbackNederlands323 blz.9789462513129
2e druk
17-3-2023
Dit boek biedt een uitgebreid overzicht van reclame- en marketingregels waar de financiële sector rekening mee moet houden. Meer
paperbackEngels352 blz.9780749472894
1e druk
1-1-2016
The implications of breaching UK advertising laws or regulations can be both costly and time-consuming. Meer
gebondenNederlands298 blz.9789082373257
1e druk
29-1-2020
andere uitgaves beschikbaar
In dit nieuwste boek gaan we in op die 'dagelijkse' inbreuken. We bespreken daarbij vele voorbeelden uit industrieën waarin inbreuk aan de orde van de dag is. Meer
paperbackNederlands104 blz.9789013116298
2e druk
23-7-2013
andere uitgaves beschikbaar
De beschrijving van het consumentenrecht in dit boek is niet beperkt tot het BW. Ook andere consumentenwetgeving, alsmede vormen van zelfregulering worden besproken. Meer
paperbackNederlands377 blz.9789493333031
1e druk
9-11-2023
Deze bundel biedt 60 annotaties bij richtinggevende arresten, uitspraken, vonnissen en oordelen van Europese rechters, Nederlandse rechters en de Reclame Code Commissie. Meer