Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
VOORDEEL - 38% korting
,

Trainer/coach te huur

Acquireren: hoe doe je dat?

Waaier (l) Nederlands 2011 1e druk 9789058715289
Voormalig top 100Totaal 53 dagen
Laatste exemplaren! Op=Op!
Op voorraad | Op werkdagen voor 21:00 besteld, volgende dag in huis
15,95
9,95
VOORDEEL - 38% korting

Samenvatting

U bent trainer/coach. Dat is uw vak. En om uw vak uit te kunnen oefenen, heeft u klanten nodig. Daarvoor moet u kunnen acquireren. Trainers/coaches zijn ijzersterk in het onderhouden van persoonlijke relaties maar voelen zich vaak ongemakkelijk zodra de commerciële kant om de hoek komt kijken. Deze waaier biedt u concrete handvatten om uw klanten te kiezen, met uw klanten aan tafel te komen, een effectief gesprek te hebben, een samenwerkingsvoorstel te doen - en de opdracht binnen te halen.

Specificaties

ISBN13:9789058715289
Taal:Nederlands
Bindwijze:waaier (L)
Aantal pagina's:23
Druk:1
Verschijningsdatum:1-10-2011
Hoofdrubriek:Coaching en trainen
ISSN:

Lezersrecensies

4.0 van de 5
1 stem
0
1
0
0
0

Over Nienke Verhoeven

Nienke Verhoeven werkt als consultant en trainer voor Schouten & Nelissen. Zij ontwikkelt (blended) leertrajecten voor organisaties over persoonlijke effectiviteit, vitaliteit, communicatie en leiderschap.

Andere boeken door Nienke Verhoeven

Over Jan-Willem Seip

Ik train al heel wat jaren vakmensen en professionals die verkopen niet leuk vinden. Van deze mensen wordt verwacht dat ze verkopen, of ze het nu leuk vinden of niet. Ik krijg er enorm veel energie van als tijdens de verkooptrainingen niet-verkopers verkopen minder gaan zien als iets ‘vies’, maar als leuk en zinvol. Ik laat deelnemers in mijn verkooptrainingen actief oefenen om klantcontact aan te gaan en te verbeteren. We gaan dus, onder andere, aan de slag met commerciële en communicatieve vaardigheden. Daarom staat op mijn visitekaartje: ‘Oefenmeester in Klantcontact’. Door de jaren heen heb ik een kleine 20.000 mensen getraind in gedrag, houding, communicatieve vaardigheden en verkoopskills. Van monteur tot stukadoor, van zorgprofessional tot vastgoedprofessional, en van adviseur tot consultant. Ook leuk om te weten? Ik ben examinator NIMA Sales A en B, schreef enkele honderden artikelen over verkopen, en 11 boeken. In m’n vrije tijd sport ik: hardlopen, lange afstandsfietstochten en soms maak ik trektochten met de kano.

Andere boeken door Jan-Willem Seip

Inhoudsopgave

1. Inleiding
2. Warme acquisitie via je netwerk
3. Netwerken
4. Netwerkbijeenkomsten
5. Pitch jezelf!
6. Netwerken via social media
7. LinkedIn voor trainers/coaches
8. Je online vindbaarheid
9. Aanvang van je acquisitiegesprek
10. Word geen nare verkoper
11. Speel in op koopmotieven van je klant
12. Bewijs dat je uniek bent
13. Je commerciële presentatie
14. Omgaan met bezwaren van de klant
15. Je offerte ofwel: plan van aanpak
16. Onderhandelen over de prijs
17. Onderhandelingstactieken
18. Afsluiten van een order
19. Relatiebeheer
20. Kwalificeren van kansen
21. Samenwerken met anderen

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Trainer/coach te huur