Simon Anholt
Competitive Identity : The New Brand Management for Nations, Cities and Regions
Gebonden Engels 2006 9780230500280Verwachte levertijd ongeveer 8 werkdagen
Samenvatting
Ever since Simon Anholt coined the phrase "Nation Branding" a decade ago, there has been more and more interest in the idea that countries, cities and regions can build and manage their brand images. But until now, there has been little guidance and little agreement on how the techniques of commercial brand management can really be applied to places.
For the first time in this authoritative new book, Anholt shares his insights and unique experience in the field, and shows in detail what countries, cities and regions can do to build and sustain their 'competitive identity'.
Specificaties
ISBN13:9780230500280
Trefwoorden:citymarketing
Taal:Engels
Bindwijze:gebonden
Aantal pagina's:160
Uitgever:Palgrave Macmillan
Druk:1
Verschijningsdatum:13-11-2006
Hoofdrubriek:Marketing
Lezersrecensies
Wees de eerste die een lezersrecensie schrijft!
Geef uw waardering
Rubrieken
- Advisering
- Algemeen management
- Coaching en trainen
- Communicatie en media
- Economie
- Financieel management
- Inkoop en logistiek
- Internet en social media
- IT-management / ICT
- Juridisch
- Leiderschap
- Marketing
- Mens en maatschappij
- Non-profit
- Ondernemen
- Organisatiekunde
- Personal finance
- Personeelsmanagement
- Persoonlijke effectiviteit
- Projectmanagement
- Psychologie
- Reclame en verkoop
- Strategisch management
- Verandermanagement
- Werk en loopbaan