Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Hooked - How to Build Habit-Forming Products

Gebonden Engels 2014 1e druk 9780241184837
Verwachte levertijd ongeveer 11 werkdagen

Samenvatting

We checken onze smartphone gemiddeld 34 keer per dag. Als we ons een momentje vervelen, kijken we op Twitter of Facebook. En kunnen we ergens niet op komen? Dan googelen we het gewoon. Het zijn relatief nieuwe technologieën, maar ze zijn nu al niet meer uit ons leven weg te denken. We zijn er in korte tijd aan 'verslaafd' geraakt!

Wil je dat jouw product ook zo succesvol wordt? Zorg er dan voor dat het een vast onderdeel wordt van het dagelijks leven van de gebruikers. In 'Hooked' legt Nir Eyal de vier stappen bloot waarmee je klanten verslingerd maakt aan wat jij te bieden hebt. En dat zonder enige vorm van dure reclamecampagne. Of het nu om een website, app, game, evenement of iets heel anders gaat, je kunt dit principe steeds weer toepassen. Het resultaat: een product dat niemand meer wil missen.
Een praktische gids voor productontwikkelaars, (online)marketeers, webdesigners, ontwerpers en start-ups, inclusief stappenplan om van je product een gewoonte te maken.

Met voorbeelden van onder andere Twitter, Instagram en Pinterest: bedrijven die het Hook-model goed begrepen hebben en zo hun klanten steeds weer naar hen terug weten te laten keren.

‘Hooked toont je de blauwdruk voor de nieuwste generatie producten. Lees Hooked, als jij het niet doet, doen je concurrenten het wel.’ – Matt Mullenweg, oprichter van WordPress

Specificaties

ISBN13:9780241184837
Taal:Engels
Bindwijze:gebonden
Aantal pagina's:242
Uitgever:Penguin Books
Druk:1
Verschijningsdatum:1-11-2014
Hoofdrubriek:Marketing

Expertrecensies (3)

recensie
Hooked - How to Build Habit-Forming Products
Sjors van Leeuwen | 22 mei 2015
Het gros van de consumenten (wij allemaal dus) checkt tientallen keren per dag zijn smartphone. Het eerste wat we doen als we op staan, is op ons mobieltje kijken. We zijn eraan verslaafd. Wie wil geen producten en diensten waar klanten verslaafd aan zijn? Met behulp van The Hooked Model ontwikkel je producten en diensten waar klanten niet buiten kunnen.
Lees verder
recensie
Hooked - How to Build Habit-Forming Products
Daniëlle de Jonge | 19 mei 2015
Doorgaans kijk ik binnen een kwartier nadat ik wakker ben op mijn telefoon, net als 79% van de smartphonegebruikers overigens. Ik zweer bij Google als zoekmachine en laat de rest links liggen. En met regelmaat gier ik het uit van het lachen om kattenfilmpje op YouTube. Het lijkt me duidelijk: I’m Hooked.
Lees verder
recensie
Hooked - How to Build Habit-Forming Products
Margot van Trier | 29 april 2015
‘Hoe je mensen ‘verslaafd’ maakt aan je product’, prijkt prominent op de voorkant van ‘Hooked’. Verslaafd? Die term heeft voor mij zo’n negatieve betekenis, dat ik me afvraag waarom Nir Eyal juist deze tekst kiest. Wil hij de lezer choqueren? Of is de schrijver een niets ontziende dealer?
Lees verder

Lezersrecensies

4.0 van de 5
1 stem
0
1
0
0
0

Over Nir Eyal

Nir Eyal is grondlegger van het Hook-model, blogger en veelgevraagd spreker. Hij gaf les aan de Stanford Graduate School of Business en schrijft onder meer voor Harvard Business Review en Time. Zijn bestseller 'Hooked' is in vertaald in achttien talen en won de 'Marketing Book of the Year'-award van 800 CEO Read'

Andere boeken door Nir Eyal

Inhoudsopgave

Introduction

1. The Habit Zone
2. Trigger
3. Action
4. Variable Reward
5. Investment
6. What Are You Going to do with This?
7. Case Study: The Bible App
8. Habit Testing and Where to Look for Habit-Forming Opportunities

Acknowledgments
Contributors
Appendix
Notes

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Hooked - How to Build Habit-Forming Products