Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Branding with Brains

The Science of Getting Customers to Choose Your Company

Paperback Engels 2010 9780273719953
Verwachte levertijd ongeveer 11 werkdagen

Samenvatting

Het brein van de gemiddelde Nederlander krijgt per dag tussen de 500 en 5000 logo's en reclameboodschappen van merken te verwerken. Maar welke merken kiezen we uiteindelijk uit deze stortvloed?

Denk eens terug aan de laatste keer dat u een product of dienst kocht. Was u zich er van bewust waarom u juist dat ene merk aanschafte? Hersenonderzoek laat zien dat het antwoord meestal nee is. We maken onze keuzes onbewust en kiezen het merk dat als eerste uit onze grijze massa naar boven komt. Maar hoe wint u deze race als merk?

In dit nieuwe, helder geschreven boek geeft Tjaco Walvis antwoord op deze vragen op basis van het grootste overzichtsanalyse van neurowetenschappelijk onderzoek op dit gebied tot nu toe.

Specificaties

ISBN13:9780273719953
Taal:Engels
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:244
Uitgever:Prentice Hall
Druk:1
Verschijningsdatum:1-12-2009
Hoofdrubriek:Marketing

Expertrecensies (1)

recensie
Branding with Brains
Mariska Fennema | 19 februari 2010
Het toepassen van inzichten uit hersenonderzoek op de marketing staat steeds meer in de belangstelling en ook 'Uit de grijze massa' gaat hier over. Tjaco Walvis kiest voor het perspectief van de neuro-economie. De theorie is niet nieuw, maar door dit perspectief inspireert het boek om kritisch naar uw merkbeleid te kijken.
Lees verder

Lezersrecensies

Wees de eerste die een lezersrecensie schrijft!

Over Tjaco Walvis

Tjaco Walvis is partner bij THEY, dat door het Amerikaanse blad AdAge is uitgeroepen tot internationaal klein bureau van het jaar 2009. Hij is econoom en filosoof. Hij combineert theorie en praktijk in zijn werk op het gebied van merkportfoliobeleid, positionering, conceptontwikkeling en campagneontwikkeling, zowel in Nederland als daarbuiten, waaronder India.

Andere boeken door Tjaco Walvis

Inhoudsopgave

Word of gratitude
Publisher's acknowledgements
Introduction
How a disturbing compliment gave rise to a book

1. Where branding gets it wrong
2. Persuading subconscious minds
3. Law No. 1: Relevance
4. Making your brand uniquely rewarding
5. Law No. 2: Coherence
6. Aligning the business with the brand strategy
7. Law No. 3: Participation
8. Getting your audience to enter the game
9. Is this book morally wrong
10. Come again?

Notes
Index

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Branding with Brains