Lees verder
Tjaco Walvis is partner bij THEY, dat door het Amerikaanse blad AdAge is uitgeroepen tot internationaal klein bureau van het jaar 2009.
Meer over Tjaco WalvisBranding with Brains
The Science of Getting Customers to Choose Your Company
Paperback Engels 2010 9780273719953Samenvatting
Het brein van de gemiddelde Nederlander krijgt per dag tussen de 500 en 5000 logo's en reclameboodschappen van merken te verwerken. Maar welke merken kiezen we uiteindelijk uit deze stortvloed?
Denk eens terug aan de laatste keer dat u een product of dienst kocht. Was u zich er van bewust waarom u juist dat ene merk aanschafte? Hersenonderzoek laat zien dat het antwoord meestal nee is. We maken onze keuzes onbewust en kiezen het merk dat als eerste uit onze grijze massa naar boven komt. Maar hoe wint u deze race als merk?
In dit nieuwe, helder geschreven boek geeft Tjaco Walvis antwoord op deze vragen op basis van het grootste overzichtsanalyse van neurowetenschappelijk onderzoek op dit gebied tot nu toe.
Specificaties
Expertrecensies (1)
Lees verder
Lezersrecensies
Over Tjaco Walvis
Inhoudsopgave
Publisher's acknowledgements
Introduction
How a disturbing compliment gave rise to a book
1. Where branding gets it wrong
2. Persuading subconscious minds
3. Law No. 1: Relevance
4. Making your brand uniquely rewarding
5. Law No. 2: Coherence
6. Aligning the business with the brand strategy
7. Law No. 3: Participation
8. Getting your audience to enter the game
9. Is this book morally wrong
10. Come again?
Notes
Index
Rubrieken
- advisering
- algemeen management
- coaching en trainen
- communicatie en media
- economie
- financieel management
- inkoop en logistiek
- internet en social media
- it-management / ict
- juridisch
- leiderschap
- marketing
- mens en maatschappij
- non-profit
- ondernemen
- organisatiekunde
- personal finance
- personeelsmanagement
- persoonlijke effectiviteit
- projectmanagement
- psychologie
- reclame en verkoop
- strategisch management
- verandermanagement
- werk en loopbaan