Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Don't Make Me Think! - Revisited

A common sense approach to web (and mobile) usability

Paperback Engels 2014 9780321965516
Verkooppositie 3595
Op voorraad | Vandaag voor 21:00 uur besteld, morgen in huis

Samenvatting

Het is een vaststaand feit dat mensen u website niet gebruiken als ze er hun weg niet in kunnen vinden. Overal ter wereld zetten bedrijven hun geld en hun toekomst op het spel op hun websites. Mensen met weinig of geen ervaring zijn verantwoordelijk voor deze big-budget projecten en toegankelijkheid van de site is plotseling een hot-button, bottom-line issue.

Dit boek is voor de mensen in de loopgraven, de ontwerpers, de programmeurs, de webmasters, de projectmanagers, de marketingmensen en de mensen die de rekeningen ondertekenen. Krugs helder verklarende en makkelijk op te nemen principes zullen u helpen met zowel het stellen van de juiste vragen aan de experts die u inhuurt en praktische antwoorden zodat u moeilijke technische, esthetische en structurele beslissingen kunt nemen.

In deze nieuwe editie heeft de auteur onderwerpen toegevoegd, onder meer over usability voor mobiele applicaties: onderhoudend en gevuld met inzichten en praktisch advies. Wees niet verrast als het de manier waarop u denkt over webdesign compleet verandert.

Specificaties

ISBN13:9780321965516
Taal:Engels
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:202
Uitgever:Prentice Hall
Druk:3

Expertrecensies (1)

Tanja Beugelsdijk | 5 juni 2013
Al in 2000 schreef Steve Krug zijn meesterwerk(je) met de titel 'Don't make me think'. Dit boek heeft de status van 'Usability Bijbel' verworven. In 2005 heeft hij in navolging van zijn eigen advies – dus op basis van een gebruikerstest – een tweede editie uitgebracht.Lees verder

Lezersrecensies

Wees de eerste die een lezersrecensie schrijft!

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Inhoudsopgave

Preface
Foreword by Roger Black
Introduction

I. Guiding principles
1. Don't Make Me Think!
2. How We Really Use the Web
3. Billboard Design 101
4. Animal, Vegetable, or Mineral?
5. Omit Needless Words

II. Things You Need to Get Right
6. Street Signs and Breadcrumbs.
7. The First Step in Recovery is Admitting That the Home Page is Beyond Your Control

III. Making Sure You Got Them Right
8. "The Farmer and the Cowman Should Be Friends."
9. Usability Testing on 10 Cents a Day

IV. Larger Concerns and Outside Influences
10. Usability as Common Courtesy
11. Accessibility, Cascading Style Sheets and You
12. Help! My Boss Wants Me To ...

Recommended Reading
Acknowledgments
Index

Alle 100 bestsellers

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Don't Make Me Think! - Revisited