Lees verder
Don't Make Me Think! - Revisited
A common sense approach to web (and mobile) usability
Paperback Engels 2014 9780321965516Samenvatting
Het is een vaststaand feit dat mensen u website niet gebruiken als ze er hun weg niet in kunnen vinden. Overal ter wereld zetten bedrijven hun geld en hun toekomst op het spel op hun websites. Mensen met weinig of geen ervaring zijn verantwoordelijk voor deze big-budget projecten en toegankelijkheid van de site is plotseling een hot-button, bottom-line issue.
Dit boek is voor de mensen in de loopgraven, de ontwerpers, de programmeurs, de webmasters, de projectmanagers, de marketingmensen en de mensen die de rekeningen ondertekenen. Krugs helder verklarende en makkelijk op te nemen principes zullen u helpen met zowel het stellen van de juiste vragen aan de experts die u inhuurt en praktische antwoorden zodat u moeilijke technische, esthetische en structurele beslissingen kunt nemen.
In deze nieuwe editie heeft de auteur onderwerpen toegevoegd, onder meer over usability voor mobiele applicaties: onderhoudend en gevuld met inzichten en praktisch advies. Wees niet verrast als het de manier waarop u denkt over webdesign compleet verandert.
Specificaties
Expertrecensies (1)
Lees verder
Lezersrecensies
Inhoudsopgave
Foreword by Roger Black
Introduction
I. Guiding principles
1. Don't Make Me Think!
2. How We Really Use the Web
3. Billboard Design 101
4. Animal, Vegetable, or Mineral?
5. Omit Needless Words
II. Things You Need to Get Right
6. Street Signs and Breadcrumbs.
7. The First Step in Recovery is Admitting That the Home Page is Beyond Your Control
III. Making Sure You Got Them Right
8. "The Farmer and the Cowman Should Be Friends."
9. Usability Testing on 10 Cents a Day
IV. Larger Concerns and Outside Influences
10. Usability as Common Courtesy
11. Accessibility, Cascading Style Sheets and You
12. Help! My Boss Wants Me To ...
Recommended Reading
Acknowledgments
Index
Rubrieken
- advisering
- algemeen management
- coaching en trainen
- communicatie en media
- economie
- financieel management
- inkoop en logistiek
- internet en social media
- it-management / ict
- juridisch
- leiderschap
- marketing
- mens en maatschappij
- non-profit
- ondernemen
- organisatiekunde
- personal finance
- personeelsmanagement
- persoonlijke effectiviteit
- projectmanagement
- psychologie
- reclame en verkoop
- strategisch management
- verandermanagement
- werk en loopbaan