Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
,

The Best Service is No Service

How to Liberate Your Customers from Customer Service, Keep Them Happy, and Control Costs

Gebonden Engels 2008 9780470189085
Verkooppositie 2170Hoogste positie: 122
Verwachte levertijd ongeveer 8 werkdagen

Samenvatting

Bill Price en David Jaffe laten zien hoe managers de verkeerde metriek gebruiken om klantenservice te regelen. Customer service is alleen nodig wanneer een bedrijf iets fout doet; het opheffen van service is de beste manier om klanten tevreden te stellen, aldus de auteurs van 'The Best Service is No Service'.

Om succesvol te zijn, meten bedrijven klantenservice beschouwen als dataverschaffer van disfunctionaliteit en op grond hiervan de vraag wegnemen. De auteurs geven zeven principes om de beste service te verlenen die uiteindelijk leidt tot 'no service'.

Specificaties

ISBN13:9780470189085
Taal:Engels
Bindwijze:gebonden
Aantal pagina's:336
Uitgever:Jossey Bass
Druk:1
Hoofdrubriek:Marketing

Lezersrecensies

Wees de eerste die een lezersrecensie schrijft!

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Inhoudsopgave

Introduction: Why We Wrote This Book

1 Challenge Customer Demand for Service: Instead of Coping with Demand
2 Eliminate Dumb Contacts: Instead of Handling Them Again and Again
3 Create Engaging Self-Service: Instead of Preventing Contact
4 Be Proactive: Instead of Waiting to Respond
5 Make It Really Easy to Contact Your Company: Instead of Dodging the Bullet
6 Own the Actions Across the Organization Instead of Blaming Customer Service
7 Listen and Act: Instead of Letting Customer Insights Slip Away
8 Deliver Great Service Experiences: How to Delight Customers with Awesome Support When They Need It

Appendix A: Best Service Survey
Appendix B: Glossary
Appendix C: Bibliography

Notes
Acknowledgments
About the Authors
Index

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        The Best Service is No Service