Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Managing Innovation

New Technology, New Products, and New Services in a Global Economy

Paperback Engels 2006 2e druk 9780750678957
Verwachte levertijd ongeveer 9 werkdagen

Samenvatting

'Managing Innovation' (tweede editie) is gewijd aan een beter inzicht en management van alle oorzaken en gevolgen van verandering die technologische implicaties in en rond onze mondiale organisaties hebben. Deze toegankelijke, nieuwe editie bevat meer materiaal en cases over service innovatie. De kernonderwerpen die het boek bevat zijn geupdate en worden uitgebreider behandeld. 'Managing Innovation' bevat tevens feedback van testteams en experts en het legt bewust de nadruk op het onderwijzen van deze stof op MBA-niveau.

Specificaties

ISBN13:9780750678957
Trefwoorden:strategie, innovatie
Taal:Engels
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:520
Druk:2

Lezersrecensies

Wees de eerste die een lezersrecensie schrijft!

Inhoudsopgave

Preface to the second edition
Preface to the first edition
Acknowledgements

I. Getting started with innovation;
1. Technological innovation
2. Theories of innovation
3. Strategy and innovation

II. The innovation process unfolds
4. R&D Management
5. Economic justification and innovation
6. New products and new services
7. New processes and information technology

III. The context of innovating and futures
8. Public policy
9. Globalizing change
10. Managing future technologies

Subject index
Name index

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Managing Innovation