Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Innovatiemanagement, met MyLab NL toegangscode

Paperback Nederlands 2024 9789043041799
BestsellerMeer dan 1000 verkocht
Verkooppositie 3300Hoogste positie: 105
Nog niet verschenen, verwacht op 13‑01‑2025
44,95

Samenvatting

Innovatie is hot. Mediadiscussies benadrukken de noodzaak van innoveren. Tegelijkertijd wordt vaak gezegd dat "het' niet goed gaat met innoveren. Om onze welvaart en welzijn in stand te houden is innoveren noodzaak. Elke organisatie voelt de druk om meer, sneller en beter te innoveren!

Innovatiemanagement toont dat innoveren niet altijd eenvoudig is, maar wel voor elke organisatie noodzakelijk én mogelijk is. Dit boek beschrijft hoe je innoveert, hoe je innovatie stimuleert en hoe je succesvolle vernieuwing realiseert. De focus ligt allereerst op het innovatieproces. Het boek besteedt daarnaast veel aandacht aan het vergroten van het innovatievermogen van een organisatie.

De theorie in dit boek is gebaseerd op de nieuwste inzichten in de wetenschappelijke en vakliteratuur. Praktische cases uit de Nederlandse en Europese context illustreren de methoden en modellen. De cases zijn geactualiseerd en breed georiënteerd: bij grote en kleine bedrijven, in consumenten- en zakelijke markten, uit de dienstverlening en industrie, en op het gebied van zowel producten, markten als processen.

Specificaties

ISBN13:9789043041799
Taal:Nederlands
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:320
Druk:5
Verschijningsdatum:13-1-2025
ISSN:

Expertrecensies (2)

recensie
Innovatie
Géza Laqueur | 3 december 2009
Innoveren is tegenwoordig een soort toverwoord geworden. Een panacee voor alle kwalen waarmee de moderne maatschappij geconfronteerd wordt. Zelfs in deze tijd van economische crisis zijn de meeste politici, wetenschappers, ondernemers en journalisten het over één ding eens: innoveren is noodzakelijk. Tussen alle managementboeken die verschijnen over dit onderwerp, biedt Eelko Huizingh met 'Innovatie' een uitstekend naslagwerk.
Lees verder
recensie
Innovatiemanagement
Géza Laqueur | 3 december 2009
Innoveren is tegenwoordig een soort toverwoord geworden. Een panacee voor alle kwalen waarmee de moderne maatschappij geconfronteerd wordt. Zelfs in deze tijd van economische crisis zijn de meeste politici, wetenschappers, ondernemers en journalisten het over één ding eens: innoveren is noodzakelijk. Tussen alle managementboeken die verschijnen over dit onderwerp, biedt Eelko Huizingh met 'Innovatie' een uitstekend naslagwerk.
Lees verder

Over Eelko Huizingh

Eelko Huizingh is universitair hoofddocent Innovatiemanagement aan de Rijksuniversiteit Groningen. Hij geeft les en doet onderzoek naar innovaties, waarover hij regelmatig publiceert in binnen- en buitenlandse vaktijdschriften.

Andere boeken door Eelko Huizingh

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Innovatiemanagement, met MyLab NL toegangscode