Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Customer Service Intelligence

Perspectives for Human Resources and Training

Paperback Engels 2007 1e druk 9780750681902
Verwachte levertijd ongeveer 9 werkdagen

Samenvatting

Professionaliteit in Customer Service is de sleutel voor groei in hedendaagse organisaties. In het uitputtende en praktische 'Customer Service Intelligence' worden een groot aantal management- en marketingtheorieën geanalyseerd. Het boek maakt gebruik van nieuwe inzichten en invalshoeken op het gebied van emotionele intelligentie, gedragsbeïnvloeding, rolmodellen, verwachtingstheorie, sociaal-culturele concepten op het gebied van servicecommunities en Zenboeddhisme.
Het boek stelt u in staat de bedrijfscontext te beoordelen en uw trainingskeuzes daaraan aan te passen. Bovendien worden ontwerpen van trainingen uitgewerkt en aan de hand van casestudies en aanbevelingen worden u de praktische ins en outs van het opleiden van uw Customer Service uit de doeken gedaan.

Specificaties

ISBN13:9780750681902
Taal:Engels
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:188
Druk:1
Hoofdrubriek:Marketing

Lezersrecensies

Wees de eerste die een lezersrecensie schrijft!

Inhoudsopgave

1. Training Design
2. Services Marketing
3. Emotional Intelligence
4. Reinforcement Theory
5. Leadership and Motivation
6. Competency-Based Training
7. Developing Expertise
8. Sociocultural Perspectives
9. Activity Theory
10. Zen and Mindfullness
11. Conclusion

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Customer Service Intelligence