Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
-
Inloggen
-- Inloggen
  • accountoverzicht
  • bestellingen
  • facturen betalen
  • downloadcentrum
  • summaries
  • gegevens
  • nieuwsbrief
  • partnerprogramma
  • financieel
  • inloggen
  • uitloggen

Uw winkelwagen

Naar winkelwagen Verder winkelen
Uitdagingen + oplossingen
Alle uitdagingen + oplossingen
  • Direct naar
    • Alle uitdagingen en oplossingen
    • Meest bekeken managementvragen
    • Recent gestelde vragen
    • Stel jouw managementvraag
  • Ontdek oplossingen per thema
    • Boekadviezen en geschenken
    • Digitalisering en technologie
    • Leiderschap en persoonlijke ontwikkeling
    • Diversiteit en inclusie
    • Strategie en bedrijfsontwikkeling
    • Compliance en wetgeving
    • Verandering en transformatie
    • Alle thema’s
  • Voorbeelden
    • Boekcadeau voor promotie
    • AI toepassen op werk
    • Loopbaan als manager plannen
    • Bevorderen emancipatie en gelijkheid
    • Strategie, missie en visie maken
    • Voorkomen corruptie en onethisch gedrag
    • Agile werken implementeren
    • Alle vragen
Managementboeken
Alle managementboeken
  • Direct naar
    • Managementboek TOP 100
    • AI-books
    • Managementuitdagingen
    • Auteur in de spotlight
    • Online Magazine
    • Aanbiedingen
    • Trending trefwoorden
  • Rubrieken
    • Advisering
    • Algemeen management
    • Coaching en trainen
    • Communicatie en media
    • Economie
    • Financieel management
    • Inkoop en logistiek
    • Internet en social media
    • IT-management / ICT
    • Juridisch
    • Leiderschap
    • Marketing
    • Mens en maatschappij
    • Non-profit
    • Ondernemen
    • Organisatiekunde
    • Personal finance
    • Personeelsmanagement
    • Persoonlijke effectiviteit
    • Projectmanagement
    • Psychologie
    • Reclame en verkoop
    • Strategisch management
    • Verandermanagement
    • Werk en loopbaan
Overige boeken
Alle overige boeken
  • Direct naar
    • Bestseller 60
    • Fictie TOP 20
    • Non-fictie TOP 20
    • Spanning TOP 20
    • Jeugd TOP 10
    • Culinair TOP 10
    • Aanbiedingen
  • Rubrieken
    • Cadeauboeken
    • Computer en informatica
    • Economie
    • Filosofie
    • Flora en fauna
    • Geneeskunde
    • Geschiedenis
    • Gezondheid
    • Informatief / professioneel
    • Jeugd
    • Juridisch
    • Koken en eten
    • Kunst en cultuur
    • Literatuur en romans
    • Mens en maatschappij
    • Naslagwerken
    • Paramedisch
    • Psychologie
    • Reizen
    • Religie
    • Schoolboeken
    • Spiritualiteit
    • Sport, hobby, lifestyle
    • Thrillers en spanning
    • Wetenschap en techniek
    • Woordenboeken en taal
Interactief leren
Alle seminars & trainingen
  • Direct naar
    • Live events
    • Online training
    • AI-books
  • Online Magazine
    • Previews
    • Recensies
    • Interviews
    • Podcasts
    • Videos
  • Volg ons op
    • Spotify
    • YouTube
    • Instagram
    • Linkedin
Attenderingen
Attenderingen instellen
  • Algemeen
    • Recht op u af
    • Juridische attendering
    • Hiatensignalering juridisch
    • Seriesignalering
    • Herdruksignalering
    • Internationaal
  • Aanbevolen per ministerie
    • Algemene Zaken
    • Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties
    • Buitenlandse Zaken
    • Defensie
    • Economische Zaken en Klimaat
    • Financiën
    • Infrastructuur en Waterstaat
    • Justitie en Veiligheid
    • Landbouw, Natuur en Voedselkwaliteit
    • Onderwijs, Cultuur en Wetenschap
    • Nationale Politie
    • Sociale Zaken en Werkgelegenheid
    • Volksgezondheid, Welzijn en Sport
Periodieken
Alle periodieken
  • Algemeen
    • Uw periodieken
    • Verlengen / opzeggen
    • Openstaande claims
    • Bibliografische wijzigingen
    • Abonnementshouders
    • Afleveradressen
    • Referenties
    • Notities
  • Aanbevolen per ministerie
    • Algemene Zaken
    • Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties
    • Buitenlandse Zaken
    • Defensie
    • Economische Zaken en Klimaat
    • Financiën
    • Infrastructuur en Waterstaat
    • Justitie en Veiligheid
    • Landbouw, Natuur en Voedselkwaliteit
    • Onderwijs, Cultuur en Wetenschap
    • Nationale Politie
    • Sociale Zaken en Werkgelegenheid
    • Volksgezondheid, Welzijn en Sport
Boekseries
Alle boekseries
  • Algemeen
    • Uw serieabonnementen
    • Geadresseerden
    • Abonnementshouders
    • Afleveradressen
    • Referenties
    • Notities
  • Aanbevolen per ministerie
    • Algemene Zaken
    • Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties
    • Buitenlandse Zaken
    • Defensie
    • Economische Zaken en Klimaat
    • Financiën
    • Infrastructuur en Waterstaat
    • Justitie en Veiligheid
    • Landbouw, Natuur en Voedselkwaliteit
    • Onderwijs, Cultuur en Wetenschap
    • Nationale Politie
    • Sociale Zaken en Werkgelegenheid
    • Volksgezondheid, Welzijn en Sport
Nu lezen
Online Magazine
  • Direct naar
    • Recensies
    • Interviews
    • Previews
    • Opinie
    • Actueel
    • Podcasts
    • Videos
  • Lees over
    • Algemeen management
    • Coachen en trainen
    • Leiderschap
    • Marketing
    • Organisatiekunde
    • Strategisch management
    • Verandermanagement
    • meer onderwerpen...
  • Recente artikelen
010-4731397
Klantenservice
Mijn account
Mijn bestellingen
010-4731397
Boeken Marketing The New Rules of Marketing and PR
The New Rules of Marketing and PR
David Meerman Scott

David Meerman Scott is expert op het gebied van online marketing. Hij is een veelgevraagd spreker op seminars en congressen over marketing, social media en PR.

Meer over David Meerman Scott
David Meerman Scott

The New Rules of Marketing and PR

How to Use Content Marketing, Podcasting, Social Media, AI, Live Video, and Newsjacking to Reach Buyers Directly

Paperback Engels 2020 7e druk 9781119651543
Voormalig top 100Totaal 31 dagen
Dit product is niet leverbaar
 
Stel een vraag over dit boek
Samenvatting Specificaties Recensies Over de auteur Inhoudsopgave

Samenvatting

The seventh edition of the pioneering guide to generating attention for your idea or business, packed with new and updated information In the Digital Age, marketing tactics seem to change on a day-to-day basis. As the ways we communicate continue to evolve, keeping pace with the latest trends in social media, the newest online videos, the latest mobile apps, and all the other high-tech influences can seem an almost impossible task. How can you keep your product or service from getting lost in the digital clutter? The seventh edition of The New Rules of Marketing and PR provides everything you need to speak directly to your audience, make a strong personal connection, and generate the best kind of attention for your business.

An international bestseller with more than 400,000 copies sold in twenty-nine languages, this revolutionary guide gives you a proven, step-by-step plan for leveraging the power of technology to get your message seen and heard by the right people at the right time. You will learn the latest approaches for highly effective public relations, marketing, and customer communications--all at a fraction of the cost of traditional advertising! The latest edition of The New Rules of Marketing & PR has been completely revised and updated to present more innovative methods and cutting-edge strategies than ever. The new content shows you how to harness AI and machine learning to automate routine tasks so you can focus on marketing and PR strategy.

Your life is already AI-assisted. Your marketing should be too! Still the definitive guide on the future of marketing, this must-have resource will help you: Incorporate the new rules that will keep you ahead of the digital marketing curveMake your marketing and public relations real-time by incorporating techniques like newsjacking to generate instant attention when your audience is eager to hear from youUse web-based communication technologies to their fullest potentialGain valuable insights through compelling case studies and real-world examplesTake advantage of marketing opportunities on platforms like Facebook Live and Snapchat The seventh edition of The New Rules of Marketing and PR: How to Use Content Marketing, Podcasting, Social Media, AI, Live Video, and Newsjacking to Reach Buyers Directly is the ideal resource for entrepreneurs, business owners, marketers, PR professionals, and managers in organizations of all types and sizes.

Specificaties

ISBN13:9781119651543
Trefwoorden:marketing, public relations, online marketing, sociale media, Artificiële intelligentie, PR (Public Relations)
Taal:Engels
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:448
Uitgever:John Wiley & Sons
Druk:7
Verschijningsdatum:18-6-2020
Hoofdrubriek:Marketing

Expertrecensies (1)

recensie
The New Rules of Marketing & PR - Third Edition
Ander Opmeer | 20 maart 2012
Het was een wonderlijke gewaarwording om het boek 'De Nieuwe Regels van Social Media' te lezen, als schrijvend redacteur van een journalistiek medium. Want ik leerde vooral veel over hoe het voorheen ging. Ik had geen idee dat PR en marketing als dusdanig gescheiden werelden kunnen functioneren. Wat dat betreft is de Engelse titel eigenlijk beter: 'The new rules of marketing and PR'. Want hadden social media wel óude regels dan?
Lees verder

Lezersrecensies

5.0 van de 5
2 stemmen
2
0
0
0
0
Schrijf een recensie
Lees ons recensiebeleid
Uw cijfer
?
Log in om te stemmen

Over David Meerman Scott

David Meerman Scott is expert op het gebied van online marketing. Hij is een veelgevraagd spreker op seminars en congressen over marketing, social media en PR. Eerder schreef hij World Wide Rave, Real-Time Marketing & PR en Marketing Lessons from the Grateful Dead. Lees zijn blog op www.WebInkNow.com of volg hem via twitter.com@dmscott.

Andere boeken door David Meerman Scott

Bekijk alle boeken

Inhoudsopgave

U kunt van deze inhoudsopgave een PDF downloaden

Introduction 1
The New Rules 4
Life with the New Rules 6
What’s New 8
Writing Like on a Blog, but in a Book 10
Showcasing Success 11

I How the Web Has Changed the Rules of Marketing and PR 13
1 The Old Rules of Marketing and PR are Ineffective in an Online World 15
2 The New Rules of Marketing and PR 27
3 Reaching Your Buyers Directly 39

II Web-Based Communications to Reach Buyers Directly 59
4 Social Media and Your Targeted Audience 61
5 Blogs: Tapping Millions of Evangelists to Tell Your Story 77
6 Audio and Video Drive Action 97
7 The Content-Rich Website 111
8 Marketing and PR in Real Time 123
9 Artificial Intelligence and Machine Learning for Marketing and PR 143

III Action Plan for Harnessing the Power of the New Rules 157
10 You are What You Publish: Building Your Marketing and PR Plan 159
11 Growing Your Business: How Marketing and PR Drive Sales 187
12 Strategies for Creating Awesome Content 211
13 How to Write for Your Buyers 229
14 Social Networking as Marketing 239
15 Blogging to Reach Your Buyers 271
16 An Image is Worth a Thousand Words 285
17 Video and Podcasting Made Easy 301
18 How to Use News Releases to Reach Buyers Directly 315
19 Your Newsroom: A Front Door for Much More Than the Media 329
20 The New Rules for Reaching the Media 34
21 Newsjacking Your Way into the Media 357
22 Search Engine Marketing 373
23 Make It Happen 387

Acknowledgments for the Seventh Edition 405
About the Author 407
Index 409

Master Newsjacking Course 427
Have David Meerman Scott Speak at Your Next Event! 429

Anderen die dit boek kochten, kochten ook

  • Marketing Lessons from the Grateful Dead
    David Meerman Scott
    Marketing Lessons from the Grateful Dead
    € 27,73
  • Retailmarketing
    Frank Quix
    Retailmarketing
    € 69,95
  • ChatGPT als tweede Brein
    Martin van Kranenburg
    ChatGPT als tweede Brein
    € 29,95
  • 101 beïnvloedingstechnieken
    Nicol Tadema
    101 beïnvloedingstechnieken
    € 27,50
  • Het Contentkanon
    Chantal Smink
    Het Contentkanon
    € 29,99
  • Vaker in de media
    Janneke van Heugten
    Vaker in de media
    € 35,99

Managementboek Top 100

Bekijk de volledige Managementboek Top 100

Rubrieken

  • advisering
  • algemeen management
  • coaching en trainen
  • communicatie en media
  • economie
  • financieel management
  • inkoop en logistiek
  • internet en social media
  • it-management / ict
  • juridisch
  • leiderschap
  • marketing
  • mens en maatschappij
  • non-profit
  • ondernemen
  • organisatiekunde
  • personal finance
  • personeelsmanagement
  • persoonlijke effectiviteit
  • projectmanagement
  • psychologie
  • reclame en verkoop
  • strategisch management
  • verandermanagement
  • werk en loopbaan
Uw cookie-instellingen
Deze website maakt gebruik van verschillende soorten cookies. Sommige cookies worden geplaatst door diensten van derden die op onze pagina's worden weergegeven. Om deze externe content te kunnen tonen is nodig dat u toestemming geeft voor het zetten van persoonlijke en marketingcookies. U kunt uw toestemming op elk moment wijzigen of intrekken. In onze cookieverklaring vindt u meer informatie.

Functionele cookies
Deze zijn noodzakelijk voor de werking van de website, zonder deze cookies kan de website niet naar behoren werken.

Persoonlijke en marketingcookies
Wij gebruiken cookies voor statistieken om bij te houden en rapportages te krijgen over hoe bezoekers de website gebruiken. Zo kunnen wij onze website verbeteren. Marketingcookies worden gebruikt om bezoekers te volgen wanneer ze verschillende websites bezoeken. Hun doel is advertenties weergeven die zijn toegesneden op en relevant zijn voor de individuele gebruiker.
Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Klantenservice

Over ons Contact Voorwaarden Bestellen en retourneren Lezen en luisteren Voor auteurs Recensiebeleid Partnerprogramma

Zakelijk

Zakelijke diensten Partnerprogramma Cadeaubonnen

Altijd op de hoogte

Schrijf u in voor onze nieuwsbrief en blijf up-to-date met relevante interviews en recensies, inspirerende events en de beste acties.
PRETTIG KENNIS MAKEN
Thuiswinkel waarborg Algemene voorwaarden Privacy Cookies Cookie instellingen Service & Contact Over ons
© 2025 Mainpress BV

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        The New Rules of Marketing and PR

        The New Rules of Marketing and PR
        David Meerman Scott
        /
        loader
        Recensiebeleid
        Noordhoff terugkoopgarantie

        Noordhoff koopt jouw boek terug, zonder zorgen!

        Heb je jouw boeken niet meer nodig?

        Als je jouw studieboeken gekocht hebt bij hanzestudybook.nl, kun je geselecteerde titels moeiteloos terugverkopen aan Noordhoff. Geen vragen, geen gedoe en lekker duurzaam.

        Volledige informatie op Noordhoff.nl

        AI-book

        Wat is een AI-book?

        Een AI-book is niet een boek dat geschreven is door AI maar een boek dat verrijkt is met AI. Het maakt de inhoud van een boek interactief via WhatsApp, zodat je ermee kunt chatten. Zie het als een razend slimme assistent die het boek perfect begrijpt en er alles uit onthouden heeft. Jij kunt deze assistent alles vragen. Vraag bijvoorbeeld hoe je iets kunt toepassen op jouw persoonlijke situatie, om een korte samenvatting, of wat de belangrijkste inzichten zijn. AI-books zijn alleen te gebruiken via WhatsApp, je hoeft er geen aparte app voor te installeren.
        Meer informatie over AI-books

        ?

        Geef uw beoordeling

        The New Rules of Marketing and PR

        Verwijder uw beoordeling