The Brand Glossary
Ingenaaid Engels 2006 1e druk 9781403998095Samenvatting
Merken zijn het hart van bedrijven. Deze plaatsen een naam, gezicht en persoonlijkheid bij een bedrijf, product of dienst. Merken bestaan echter niet uit een logo, oneliner of advertenties alleen - een merk is een opsomming van allerlei ervaringen. Grote bedrijven maken een merk tot het centraal georganiseerde principe van de organisatie. Hoe betrokken dat ook is, het is ingewikkelder geworden dan nodig is.
'The Brand Glossary' is een onmisbaar boek voor iedereen die merken creëren en managen. De uitgebreide lijst van begrippen dekt ieder onderwerp tot in detail. Het bevat illustraties, feiten en relevante quotes, die de inhoud tot leven brengen en de praktijk van merken helpen uit te dragen. 'The Brand Glossary' is meer dan een stoffig woordenboek.
Specificaties
Lezersrecensies
Anderen die dit boek kochten, kochten ook
Rubrieken
- advisering
- algemeen management
- coaching en trainen
- communicatie en media
- economie
- financieel management
- inkoop en logistiek
- internet en social media
- it-management / ict
- juridisch
- leiderschap
- marketing
- mens en maatschappij
- non-profit
- ondernemen
- organisatiekunde
- personal finance
- personeelsmanagement
- persoonlijke effectiviteit
- projectmanagement
- psychologie
- reclame en verkoop
- strategisch management
- verandermanagement
- werk en loopbaan