Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
Wij wijzen u graag op het volgende
Door drukte rondom de feestdagen zijn de levertijden van PostNL aangepast en kan uw pakket vertraging oplopen
,

The 22 immutable laws of marketing

Paperback Engels 2007 9781861976109
Verkooppositie 3074
Verwachte levertijd ongeveer 6 werkdagen

Samenvatting

Al Ries en Jack Trout zijn twee zeer succesvolle marketingstrategen. Zij doen een beroep op hun veertig jaar ervaring in de marketing om u de 22 wetten van de marketingwereld te kunnen presenteren.

De auteurs verbinden een breed historisch overzicht met een visie op de toekomst en brengen op basis hiervan 22 marketinggereedschappen en innovatieve technieken die geschikt zijn voor de internationale marktplaats.
Ries en Trout analyseren succesvolle en minder succesvolle marketingcampagnes uit het verleden. Ze laten zien waarom goede ideeën niet altijd leiden tot de verwachte resultaten en geven u handvatten om het beter te doen.

Specificaties

ISBN13:9781861976109
Taal:Engels
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:140
Uitgever:waal
Druk:1
Hoofdrubriek:Marketing

Lezersrecensies

Wees de eerste die een lezersrecensie schrijft!

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Over Jack Trout

Jack Trout is president van Trout & Partners, een van de meest prestigieuze marketingbureaus in de Verenigde Staten met kantoren in dertien landen. Trout populariseerde het idee dat men producten en ideeën in het geheugen van klanten moet 'positioneren'. Hij is auteur van talrijke boeken en artikelen, waaronder 'Positioning: The Battle for Your Mind', 'The 22 Immutable Laws of Marketing' en 'The Power of Simplicity'.

Andere boeken door Jack Trout

Alle 100 bestsellers

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        The 22 immutable laws of marketing