The 22 immutable laws of marketing
Paperback Engels 2007 1e druk 9781861976109Samenvatting
Al Ries en Jack Trout zijn twee zeer succesvolle marketingstrategen. Zij doen een beroep op hun veertig jaar ervaring in de marketing om u de 22 wetten van de marketingwereld te kunnen presenteren.
De auteurs verbinden een breed historisch overzicht met een visie op de toekomst en brengen op basis hiervan 22 marketinggereedschappen en innovatieve technieken die geschikt zijn voor de internationale marktplaats.
Ries en Trout analyseren succesvolle en minder succesvolle marketingcampagnes uit het verleden. Ze laten zien waarom goede ideeën niet altijd leiden tot de verwachte resultaten en geven u handvatten om het beter te doen.
Specificaties
Lezersrecensies
Rubrieken
- advisering
- algemeen management
- coaching en trainen
- communicatie en media
- economie
- financieel management
- inkoop en logistiek
- internet en social media
- it-management / ict
- juridisch
- leiderschap
- marketing
- mens en maatschappij
- non-profit
- ondernemen
- organisatiekunde
- personal finance
- personeelsmanagement
- persoonlijke effectiviteit
- projectmanagement
- psychologie
- reclame en verkoop
- strategisch management
- verandermanagement
- werk en loopbaan