Vaardigheidsmeter 5: Klantenservice (per set van 10 exemplaren)
Meet uw competenties met 360° feedback
Paperback Nederlands 2006 1e druk 9782000000686Samenvatting
Een snel en eenvoudig toe te passen meetinstrument.
De 'Vaardigheidsmeter' is een instrument dat een beeld geeft van iemands sterke en zwakke punten in het verlenen van service aan klanten. Dit beeld ontstaat uit de resultaten van een zelf-analysevragenlijst en feedbackvragenlijsten die door anderen worden ingevuld. De 'Vaardigheidsmeter' werkt aan de hand van vragenlijsten, scoreformulieren en analyseschema's. De analyse is eenvoudig uitvoerbaar door zes stappen te doorlopen. Al het materiaal voor deze stappen zit verwerkt in het boekwerkje zelf; het invullen kost niet meer dan tien tot twintig minuten. De 'Vaardigheidsmeter' is ontwikkeld door ervaren bedrijfspsychologen. Het instrument houdt het midden tussen een uitgebreide, complexe psychologische test en een eenvoudige vragenlijst en biedt dus voldoende verantwoorde resultaten om individuen mee te confronteren en (opleiding) beslissingen op te baseren.
Naast individueel gebruik is de 'Vaardigheidsmeter' ook geschikt als evaluatieinstrument. Door de meter toe te passen voor en na trainings- en opleidingsactiviteiten, wordt het resultaat van deze inspanningen in beeld gebracht.
Specificaties
Lezersrecensies
Anderen die dit boek kochten, kochten ook
Rubrieken
- advisering
- algemeen management
- coaching en trainen
- communicatie en media
- economie
- financieel management
- inkoop en logistiek
- internet en social media
- it-management / ict
- juridisch
- leiderschap
- marketing
- mens en maatschappij
- non-profit
- ondernemen
- organisatiekunde
- personal finance
- personeelsmanagement
- persoonlijke effectiviteit
- projectmanagement
- psychologie
- reclame en verkoop
- strategisch management
- verandermanagement
- werk en loopbaan