Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Reputatiemanagement

Paperback Nederlands 2016 9782509026316
Verkooppositie 2754
Vandaag voor 23:00 uur besteld, morgen in huis

Samenvatting

De perceptie van een organisatie of merk door haar omgeving vormt haar reputatie. Ook de overheidssector en non- en social-profitorganisaties hebben er alle belang bij een sterke en positieve reputatie op te bouwen en te onderhouden met de maatschappij en hun doelgroepen. Dat is niet enkel werk voor de communicatieverantwoordelijke, maar voor iedere medewerker van de organisatie. In deze publicatie leert u hoe u nu precies te weten komt welke reputatie uw organisatie heeft en hoe u die kan veranderen. Auteurs Geert Stox en Machteld Weyts tonen aan de hand van goede praktijkvoorbeelden uit binnen- en buitenland en allerlei concrete tips de weg naar een sterke reputatie voor uw organisatie. Dit boek maakt deel uit van de reeks Communicatie i.s.m. KORTOM.

Specificaties

ISBN13:9782509026316
Taal:Nederlands
Bindwijze:paperback
Uitgever:Politeia
Verschijningsdatum:25-2-2020

Lezersrecensies

Wees de eerste die een lezersrecensie schrijft!

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Over Geert Stox

Geert Stox begeleidt als business- en marketingconsultant productinnovaties doorheen Europa, Noord- en Zuid-Amerika, Zuid-Afrika en Rusland voor grote en kleine ondernemingen. Hij is stichter en mede-oprichter van het Brand Strategists Network, BizBuilders en het consultancybureau Ziff-Jones. Mensgericht marketingdenken vormt bij hem steeds het uitgangspunt om succesvolle merken en producten neer te zetten in B2C-en B2B-markten.

Andere boeken door Geert Stox

Managementboek TOP 5

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Reputatiemanagement