Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
-
Inloggen
-- Inloggen
  • accountoverzicht
  • bestellingen
  • facturen betalen
  • downloadcentrum
  • summaries
  • gegevens
  • nieuwsbrief
  • partnerprogramma
  • financieel
  • inloggen
  • uitloggen

Uw winkelwagen

Naar winkelwagen Verder winkelen
Boeken
  • Managementboeken
  • Summaries
  • Alle boeken
Seminars + Trainingen
  • Live events
  • Online training
  • Alle programma's
Periodieken
  • Uw periodieken
  • Ons assortiment
Boekseries
  • Uw serieabonnementen
  • Ons assortiment
Online magazine
  • Actueel
  • Interviews
  • Opinie
  • Recensies
  • Alle artikelen
010-4731397
Klantenservice
Mijn account
Mijn bestellingen
010-4731397
Wij wijzen u graag op het volgende
Door drukte zijn de levertijden van PostNL aangepast en kan uw pakket vertraging oplopen. Door de Brexit kan de levering van Engelse boeken vertraging oplopen.
Boeken Verandermanagement Design Thinking International edition
Design Thinking International edition
Design Thinking International edition
Teun den Dekker Teun den Dekker (1983) ondersteunt organisaties bij het toepassen van design thinking als denk- en werkwijze. Meer over Teun den Dekker
Lees het volledige artikel
Teun den Dekker

Design Thinking International edition

Paperback Engels 2020 9789001752538
1 beoordeling
Verkooppositie 3809
Paperback | NL € 49,95 Paperback | Engels € 48,00
Op voorraad | Op werkdagen voor 21:00 uur besteld, volgende dag in huis
48,-
In winkelwagen
Samenvatting Specificaties Over de auteur

Samenvatting

This book is not just for reading. Design thinking is something you need to actually do. Reading about design thinking will increase your knowledge, but by doing it, you will learn what design thinking can mean for you, in your studies and your work. In this book we encourage you to take action: design thinking by doing.

Since the end of the last millennium, design thinking has received an increasing amount of attention from the business community, social organizations, universities and colleges. Organizations are confronted with complex problems and issues that are no longer self-contained, clear or easy to define. The creative solution strategy offered by design thinking appears to be increasingly needed to adequately respond to the questions, wishes and needs of customers and society as a whole.

This book unravels the thinking and working processes of design thinking and offers practical tools for getting started. The author approaches design thinking in four chapters, from different perspectives: as a way of thinking, a way of working, a project approach and a tool box. Design thinking is a way of thinking answers the questions: How do design thinkers approach problems and challenges? Which six fundamental attitudes do they use and what do you need to know in order to use them?

Design thinking is a way of working answers questions such as: What phases and milestones does the design process distinguish? What is the difference between the more structured design process and the ‘messy’ cycle of design thinking?

Because you learn design thinking by doing, you will practice this in Design thinking is a project approach. Finally, in the last chapter Design thinking is a tool box, the methods and tools that you use in a design project will be discussed.

This international edition of Design Thinking is written for students and workers who want to apply design thinking to tackle challenges, problems or complex (social) issues in a different, practical way within their own professional practice.

Specificaties

ISBN13:9789001752538
Trefwoorden:veranderen, probleemoplossen, design thinking
Taal:Engels
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:243
Uitgever:Noordhoff
Druk:1
Verschijningsdatum:17-9-2020
Hoofdrubriek:Verandermanagement

Lezersrecensies

5.0 van de 5
1 stem
1
0
0
0
0
Schrijf een recensie

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Over Teun den Dekker

Teun den Dekker (1983) ondersteunt organisaties bij het toepassen van design thinking als denk- en werkwijze. Sinds 2013 doet hij dit als creative director en mede-eigenaar van /LAB service & experience design. Hij publiceerde in internationale wetenschappelijke vakbladen over kwalitatieve onderzoeksmethoden, co-creatie en design thinking.

Andere boeken door Teun den Dekker

Bekijk alle boeken

Mensen die dit boek kochten, kochten ook...

  • Design Thinking
    Teun den Dekker
    Design Thinking
    € 49,95
  • Traag versnellen
    Arend Ardon
    Traag versnellen
    € 25,00
  • Doorbreek de cirkel!
    Arend Ardon
    Doorbreek de cirkel!
    € 23,99
  • Doen wat werkt
    Coert Visser
    Doen wat werkt
    € 28,99
  • Leren veranderen
    Hans Vermaak
    Leren veranderen
    € 59,95
  • Onze ijsberg smelt!
    John Kotter
    Onze ijsberg smelt!
    € 20,00

Alle 100 bestsellers

Rubrieken

  • Advisering
  • Algemeen management
  • Coaching en trainen
  • Communicatie en media
  • Financieel management
  • Inkoop en logistiek
  • Internet en social media
  • IT-management / ICT
  • Juridisch
  • Leiderschap
  • Marketing
  • Non-profit
  • Ondernemen
  • Organisatiekunde
  • Personal finance
  • Personeelsmanagement
  • Persoonlijke effectiviteit
  • Projectmanagement
  • Psychologie
  • Reclame en verkoop
  • Strategisch management
  • Verandermanagement
  • Werk en loopbaan
Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Klantenservice

Contact Voorwaarden Bestellen en retourneren Lezen en luisteren Voor auteurs Partnerprogramma

Zakelijk

Zakelijke diensten Partnerprogramma Cadeaubonnen

Altijd op de hoogte

Schrijf u in voor onze nieuwsbrief en blijf up-to-date met relevante interviews en recensies, inspirerende events en de beste acties.
Meer dan alleen managementboeken
Thuiswinkel waarborg Algemene voorwaarden Privacy Cookies Service & Contact
© 2021 Mainpress BV

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Design Thinking International edition

        Design Thinking International edition
        Teun den Dekker
        /