
Lees verder
Wim van der Mark (1954) raakte al voor 1990 gefascineerd door de kracht van tekst in direct mailings. Hij organiseerde in die periode seminars met prof. Siegfried Vögele. Het was Vögele die hem inspireerde om professioneel trainer te worden. Sindsdien is hij schrijftrainer met geen ander doel dan de resultaten van klanten te verbeteren met tekst.
Meer over Wim van der MarkDeze 2e druk met is uitgebreid en geactualiseerd hoofdstuk Social media
Dit boek is bedoeld voor marketeers, verkoopleiders, ondernemers, HBO studenten en alle andere mogelijke belangstellenden die zich willen verdiepen in het communicatieproces gezien door de ogen van de consument. 'Marketing.com - E-commerce in de praktijk' is een praktisch boek over kijk-, lees-, klik- en koopgedrag en hoe daarop in te spelen. De vernieuwde tweede druk is belangrijk uitgebreid op de onderwerpen: "Social Media" en "Mobiel Internet". Het beschrijft acht social media activiteiten voor marketing. Het is bedoeld om impulsen te geven om veel meer interactie te bewerkstelligen met websites. Impulsen om websites antwoord te laten geven op datgene waar webbezoekers naar op zoek zijn.
Verder bevat dit boek een praktische vertaalslag van direct marketingkennis en -ervaring naar online toepassingen. Testen, analyseren, respons optimaliseren, om respons vragen, responsdrempels verlagen zijn dan ook onderwerpen die uitgebreid aan bod komen. Voor de marketeer belangrijke ontwikkelingen als zoekmachinemarketing, mobiel internet en e-mailmarketing en social media komen aan bod.