Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
,

One to one Manager (Nederlandstalig!)

Praktijklessen in Customer Relationship Management

Gebonden Nederlands 2000 9789014067599
Voormalig top 100Totaal 30 dagen
Dit product is niet leverbaar

Samenvatting

One to one marketing is geen toekomst meer. Het is er nu. Geavanceerde technieken en nieuwe media hebben een vergaande interactie met de klant mogelijk gemaakt. Maatwerkproductie is wat de klant verwacht en dat noodzaakt bedrijven hun organisatie om te vormen en fundamenteel in te richten naar de behoeften van hun afnemers. Wie geen een-op-een onderneming nastreeft, loopt achteraan in de race naar klantenloyaliteit, hogere winsten en een groter marktaandeel.
In 'One to one manager' nemen Don Peppers en Martha Rogers de lezer mee achter de schermen van ondernemingen die succes hebben met een-op-een marketng. Ze doen verslag van de een-op-een inspanningen waarvoor managers zich geplaatst zien - en de oplossingen die zij gevonden hebben. In 'One to one manager' maakt u kennis met de pioniers van de klantgerichte bedrijfsstrategieën. Gewapend met hun ervaringen en met de lessen die zij in de praktijk hebben opgedaan, zult u sterk staan om ook in uw onderneming de een-op-een omslag te bewerkstelligen.

Specificaties

ISBN13:9789014067599
Taal:Nederlands
Bindwijze:gebonden
Aantal pagina's:167
Druk:0
Hoofdrubriek:Marketing

Lezersrecensies

Wees de eerste die een lezersrecensie schrijft!

Inhoudsopgave

Voorwoord

Inleiding

1. Een betrouwbare partner
2. Het inzetten van technologie
3. Organisatie, cultuur en verandering
4. Klantgerichtheid
5. Servicecultuur
6. De klant kennen
7. Gereedschapsmakers

Epiloog - Maar hoe moet u het nu precies aanpakken?

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        One to one Manager (Nederlandstalig!)