One to one Manager (Nederlandstalig!)
Praktijklessen in Customer Relationship Management
Gebonden Nederlands 2000 9789014067599Samenvatting
One to one marketing is geen toekomst meer. Het is er nu. Geavanceerde technieken en nieuwe media hebben een vergaande interactie met de klant mogelijk gemaakt. Maatwerkproductie is wat de klant verwacht en dat noodzaakt bedrijven hun organisatie om te vormen en fundamenteel in te richten naar de behoeften van hun afnemers. Wie geen een-op-een onderneming nastreeft, loopt achteraan in de race naar klantenloyaliteit, hogere winsten en een groter marktaandeel.
In 'One to one manager' nemen Don Peppers en Martha Rogers de lezer mee achter de schermen van ondernemingen die succes hebben met een-op-een marketng. Ze doen verslag van de een-op-een inspanningen waarvoor managers zich geplaatst zien - en de oplossingen die zij gevonden hebben. In 'One to one manager' maakt u kennis met de pioniers van de klantgerichte bedrijfsstrategieën. Gewapend met hun ervaringen en met de lessen die zij in de praktijk hebben opgedaan, zult u sterk staan om ook in uw onderneming de een-op-een omslag te bewerkstelligen.
Specificaties
Lezersrecensies
Inhoudsopgave
Inleiding
1. Een betrouwbare partner
2. Het inzetten van technologie
3. Organisatie, cultuur en verandering
4. Klantgerichtheid
5. Servicecultuur
6. De klant kennen
7. Gereedschapsmakers
Epiloog - Maar hoe moet u het nu precies aanpakken?
Rubrieken
- advisering
- algemeen management
- coaching en trainen
- communicatie en media
- economie
- financieel management
- inkoop en logistiek
- internet en social media
- it-management / ict
- juridisch
- leiderschap
- marketing
- mens en maatschappij
- non-profit
- ondernemen
- organisatiekunde
- personal finance
- personeelsmanagement
- persoonlijke effectiviteit
- projectmanagement
- psychologie
- reclame en verkoop
- strategisch management
- verandermanagement
- werk en loopbaan