Lees verder
Paul Postma - econoom, Universiteit van Amsterdam - is een internationaal erkende marketingautoriteit en legde de basis voor de marketingbenadering die als CRM een wereldwijde vlucht heeft genomen.
Meer over Paul PostmaHandboek Marketing 4.0
Digital, data-driven, direct
Paperback Nederlands 2018 3e druk 9789024400584Samenvatting
'Handboek Marketing 4.0' is de geheel vernieuwde versie van het standaardwerk 'Handboek Direct Marketing 3.0'. Het marketingvakgebied heeft zich met big data en social media razendsnel ontwikkeld naar digitaal en datagestuurd, met direct als de leidende vorm.
'Handboek Marketing 4.0' beschrijft deze ontwikkeling, en laat de betekenis zien van marketing intelligence, analysetools, web first, social media en neuromarketing. Het boek bevat een praktisch stappenplan met herkenbare voorbeelden. Het is verrijkt met korte cases en sluit af met negen praktijkcases die inzicht geven in de praktijk van Marketing 4.0.
'Handboek Marketing 4.'0 is geschreven voor professionals en voor hbo-studenten marketing en communicatie.
Specificaties
Expertrecensies (3)
Lees verder
Lees verder
Lees verder
Lezersrecensies
Interviews en artikelen (3)
Over Paul Postma
Inhoudsopgave
Introductie
1. De ontwikkeling van marketing naar marketing 4.0
2. Het tweedefasemarketing proces
3. Data en analyse
4. De marketing 4.0 media: digital, data-driven en direct
5. Het waarnemen van marketing 4.0 media
6. Juridische aspecten
Cases
Eindnoten
Register
Figuren en tabellen
Dankwoord
Rubrieken
- advisering
- algemeen management
- coaching en trainen
- communicatie en media
- economie
- financieel management
- inkoop en logistiek
- internet en social media
- it-management / ict
- juridisch
- leiderschap
- marketing
- mens en maatschappij
- non-profit
- ondernemen
- organisatiekunde
- personal finance
- personeelsmanagement
- persoonlijke effectiviteit
- projectmanagement
- psychologie
- reclame en verkoop
- strategisch management
- verandermanagement
- werk en loopbaan