Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
-
Inloggen
-- Inloggen
  • accountoverzicht
  • bestellingen
  • facturen betalen
  • downloadcentrum
  • summaries
  • gegevens
  • nieuwsbrief
  • partnerprogramma
  • financieel
  • inloggen
  • uitloggen

Uw winkelwagen

Naar winkelwagen Verder winkelen
Boeken
  • Managementboeken
  • Summaries
  • Alle boeken
Seminars + Trainingen
  • Live events
  • Online training
  • Alle programma's
Periodieken
  • Uw periodieken
  • Ons assortiment
Boekseries
  • Uw serieabonnementen
  • Ons assortiment
Online magazine
  • Actueel
  • Interviews
  • Opinie
  • Recensies
  • Alle artikelen
010-4731397
Klantenservice
Mijn account
Mijn bestellingen
010-4731397
Wij wijzen u graag op het volgende
Door drukte zijn de levertijden van PostNL aangepast en kan uw pakket vertraging oplopen. Door de Brexit kan de levering van Engelse boeken vertraging oplopen.
Boeken Schoolboeken Principes van marktonderzoek 7e editie
Principes van marktonderzoek 7e editie
Principes van marktonderzoek 7e editie
Alvin Burns Alvin C. Burns is verbonden aan de Louisiana State University. Samen met Ronald F. Bush heeft hij diverse boeken over marktonderzoek geschreven. Meer over de auteurs
Lees het volledige artikel
Alvin Burns, Ronald Bush e.a.

Principes van marktonderzoek 7e editie

Met MyLab NL toegangscode

Paperback Nederlands 2016 9789043032933
Vandaag voor 23:00 uur besteld, morgen in huis
61,50
In winkelwagen
Samenvatting Specificaties Over de auteur Inhoudsopgave

Samenvatting

'Principes van marktonderzoek' bevat alle aspecten van (online) marktonderzoek. Daarbij ligt de nadruk op de toepassing in de praktijk. Zonder te veel in te gaan op technische details, beschrijft het boek hoe u de gegevens kunt verwerken in SPSS. De software is in de tekst geïntegreerd en aangevuld met verduidelijkende afbeeldingen. De zesde editie is volledig geactualiseerd en bewerkt voor de Nederlandstalige markt.

Elk hoofdstuk begint met de belangrijkste leerdoelen en eindigt met een samenvatting. Daarnaast bevat elk hoofdstuk een aantal verwerkingsvragen. De doorlopende case (European Automobile Concepts) is gericht op een nieuwe manager die moet bepalen naar welk soort auto’s er in de toekomst vraag zal zijn.

MyLab | Nederlandstalig
In MyLab | Nederlandstalig hebben studenten en docenten de vrije beschikking over een uitgebreide hoeveelheid ondersteunend materiaal zoals:
- Alle figuren en tabellen in PowerPoint
- SPSS-databestanden die in de cases worden gebruikt
- Extra oefeningen en cases

Voor docenten staat op MyLab een docentenhandleiding met daarin de uitwerkingen van de vragen en opdrachten uit het boek en de doorlopende case. Daarnaast staan er samenvattingen van de hoofdstukken in PowerPoint (handig voor colleges), en extra cases en uitwerkingen op het docentengedeelte van MyLab.

Principes van marktonderzoek is geschreven voor studenten in het eerste en tweede jaar van de economische opleidingen in het hoger onderwijs.

Op de site van de uitgever zijn de volgende supplementen beschikbaar:
- Powerpointpresentaties
- SPSS-databestanden die in de cases worden gebruikt
- Extra oefeningen en cases

Voor docenten die het boek voorschrijven zijn extra vragen en opdrachten en een docentenhandleiding met uitwerkingen beschikbaar.

Specificaties

ISBN13:9789043032933
Trefwoorden:marktonderzoek, kwantitatief onderzoek
Taal:Nederlands
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:464
Uitgever:Pearson Education NL
Druk:7
Verschijningsdatum:31-3-2016
Hoofdrubriek:Schoolboeken

Lezersrecensies

Wees de eerste die een lezersrecensie schrijft!
Schrijf een recensie

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Over Alvin Burns

Alvin C. Burns is verbonden aan de Louisiana State University. Samen met Ronald F. Bush heeft hij diverse boeken over marktonderzoek geschreven.

Andere boeken door Alvin Burns

Bekijk alle boeken

Over Ronald Bush

Ronald F. Bush is verbonden aan de University of West Florida. Samen met Alvin C. Burns heeft hij diverse boeken over marktonderzoek geschreven.

Andere boeken door Ronald Bush

Bekijk alle boeken

Inhoudsopgave

Voorwoord
Opbouw van de zevende Nederlandse editie
Over de auteurs

1. Inleiding tot marktonderzoek
2. Marktonderzoek als proces
3. Het probleem definiëren en de onderzoeksdoelstellingen vaststellen
4. Het onderzoeksontwerp
5. Secundaire data, online databases en gestandaardiseerde informatiebronnen
6. Observatie, focusgroepen en andere kwalitatieve methoden
7. Dataverzamelingsmethoden en surveyonderzoek
8. Meten bij marktonderzoek
9. Het ontwerpen van dataverzamelformulieren
10. De steekproefopzet bepalen
11. De omvang van een steekproef bepalen
12. Gegevens verzamelen in het veld, non-responsefouten en screening van vragenlijsten
13. Eenvoudige data-analyse: beschrijvende statistische maten
14. Statistische analyse
15. De onderzoeksresultaten opstellen en presenteren

Begrippenlijst
Literatuur
Index

Mensen die dit boek kochten, kochten ook...

  • The Innovator's Method
    Nathan Furr
    The Innovator's Method
    € 35,46
  • Pedagogisch kader voor professionele netwerken onderwijs en kinderopvang
    Anke van Keulen
    Pedagogisch kader voor professionele netwerken onderwijs en kinderopvang
    € 21,00
  • Handboek jeugdbeleid en jeugdhulp
    Rene Clarijs
    Handboek jeugdbeleid en jeugdhulp
    € 36,00
  • Inleiding in de pedagogiek
    Annemarie Becker
    Inleiding in de pedagogiek
    € 30,00
  • Personality Psychology
    Randy Larsen
    Personality Psychology
    € 60,99
  • Industriële productie
    Huub Kals
    Industriële productie
    € 82,95

Alle 100 bestsellers

Rubrieken

  • Advisering
  • Algemeen management
  • Coaching en trainen
  • Communicatie en media
  • Financieel management
  • Inkoop en logistiek
  • Internet en social media
  • IT-management / ICT
  • Juridisch
  • Leiderschap
  • Marketing
  • Non-profit
  • Ondernemen
  • Organisatiekunde
  • Personal finance
  • Personeelsmanagement
  • Persoonlijke effectiviteit
  • Projectmanagement
  • Psychologie
  • Reclame en verkoop
  • Strategisch management
  • Verandermanagement
  • Werk en loopbaan
Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Klantenservice

Contact Voorwaarden Bestellen en retourneren Lezen en luisteren Voor auteurs Partnerprogramma

Zakelijk

Zakelijke diensten Partnerprogramma Cadeaubonnen

Altijd op de hoogte

Schrijf u in voor onze nieuwsbrief en blijf up-to-date met relevante interviews en recensies, inspirerende events en de beste acties.
Meer dan alleen managementboeken
Thuiswinkel waarborg Algemene voorwaarden Privacy Cookies Service & Contact
© 2021 Mainpress BV

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Principes van marktonderzoek 7e editie

        Principes van marktonderzoek 7e editie
        Alvin Burns , Ronald Bush
        /