Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
-
Inloggen
-- Inloggen
  • accountoverzicht
  • bestellingen
  • facturen betalen
  • downloadcentrum
  • summaries
  • gegevens
  • nieuwsbrief
  • partnerprogramma
  • financieel
  • inloggen
  • uitloggen

Uw winkelwagen

Naar winkelwagen Verder winkelen
Boeken
  • Managementboeken
  • Summaries
  • Alle boeken
Seminars + Trainingen
  • Live events
  • Online training
  • Alle programma's
Periodieken
  • Uw periodieken
  • Ons assortiment
Boekseries
  • Uw serieabonnementen
  • Ons assortiment
Online magazine
  • Actueel
  • Interviews
  • Opinie
  • Recensies
  • Alle artikelen
010-4731397
Klantenservice
Mijn account
Mijn bestellingen
010-4731397
Boeken Marketing Principes van marketing met MyLab NL toegangscode
Principes van marketing met MyLab NL toegangscode
Principes van marketing met MyLab NL toegangscode
Philip Kotler Philip Kotler is bijzonder hoogleraar internationale Marketing aan de Kellogg Graduate School of Management van de Northwestern University in Chicago. Meer over de auteurs
25 jaar marketing volgens Peter Leeflang Paul Groothengel 6 april 2020 Prominent op het tableau van marketingwetenschappers staat Peter Leeflang, ruim drie decennia marketinghoogleaar aan de Rijksuniversiteit Groningen. Als we met hem het vakgebied overzien, valt op dat marketing eigenlijk een amalgaam is. Lees het volledige artikel
Philip Kotler, Gary Armstrong, Lloyd Harris, Nigel Piercy e.a.

Principes van marketing met MyLab NL toegangscode

Paperback Nederlands 2017 9789043034098
10 beoordelingen
EvergreenMeer dan 1000x verkocht
Verkooppositie 2032240 dagen in de top 100
Op werkdagen voor 23:00 uur besteld, volgende dag in huis
76,95
In winkelwagen
Samenvatting Specificaties Interviews en artikelen Over de auteur Inhoudsopgave

Samenvatting

Het doel van elke marketeer is om klanten meerwaarde te bieden. Met deze zevende editie van Principes van marketing bieden we jou - onze (nieuwe) klant - meerwaarde door je op een innovatieve, brede maar ook praktische en plezierige manier kennis te laten maken met de fascinerende wereld van moderne marketing.

Wat het meest in het oog springt in deze editie is de nieuwe indeling. Deze is gebaseerd op de vier stappen van het marketingplanningsproces: analyse, strategie, tactiek, implementatie/evaluatie. Deze marketingprincipes vormen de basis van een marketingplan. Een dergelijk plan vormt vaak de blauwdruk van het gevolgde marketing-beleid en sluit goed aan bij de manier waarop marketing in de praktijk wordt toegepast. Principes van marketing is volledig geactualiseerd en bevat bij elk hoofdstuk nieuwe cases, highlights en voorbeelden, vaak gebaseerd op de digitale praktijk van Nederlandse of Belgische bedrijven. Daarnaast is online marketing volledig geïntegreerd in het boek. Belangrijke aanpassing bij de hoofdstukken over marketingcommunicatie is dat deze zijn herschreven aan de hand van het POEM-model (Paid, Owned & Earned Media).

De Nederlandstalige bewerking is uitgevoerd door Belgische en Nederlandse docenten. Marc Logman is universitair docent marketing en business modeling aan onder andere de KU Leuven, Universiteit Hasselt en de Flanders business school. Ed Feijen doceert (strategische) marketing aan de Hogeschool Leiden. Ton Borchert doceert marketing aan de Hogeschool Utrecht. Peter Nonhof doceert marketing aan Stenden Hogeschool Leeuwarden. Erno Pickee is oprichter van Your Legacy Academy. Principes van marketing is bestemd voor studenten in het hoger onderwijs en bruikbaar in elke studie waarin marketing aan de orde komt.

In MyLab | Nederlandstalig hebben studenten en docenten de vrije beschikking over een uitgebreide hoeveelheid aanvullend en ondersteunend materiaal:
- eText 2.0
- Toetsen
- Begrippentrainer
- Cases
- Animaties
- Figuren en tabellen

Docenten vinden op MyLab extra casuïstiek, uitwerkingen en powerpoints om te gebruiken bij colleges.

Specificaties

ISBN13:9789043034098
Trefwoorden:marketing, e-commerce, reclame, consumentengedrag, strategische marketing, marketingplan, internetmarketing
Taal:Nederlands
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:603
Uitgever:Pearson Education NL
Druk:7
Verschijningsdatum:2-8-2017
Hoofdrubriek:Marketing

Lezersrecensies

4.2 van de 5
10 stemmen
3
6
1
0
0
Schrijf een recensie

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Interviews en artikelen (1)

interview
25 jaar marketing volgens Peter Leeflang
Paul Groothengel 6 april 2020 Prominent op het tableau van marketingwetenschappers staat Peter Leeflang, ruim drie decennia marketinghoogleaar aan de Rijksuniversiteit Groningen. Als we met hem het vakgebied overzien, valt op dat marketing eigenlijk een amalgaam is van consumentengedrag, onderzoek, cocreatie, digitaal pionieren en innovatie
Artikel lezen
Alle interviews en artikelen (1)

Over Philip Kotler

Philip Kotler is bijzonder hoogleraar internationale Marketing aan de Kellogg Graduate School of Management van de Northwestern University in Chicago. Hij is auteur en coauteur van onder andere 'Social Marketing', 'Marketing Places', 'The Marketing of Nations' en 'Marketing Management', dat door de Financial Times wordt gerekend tot de 50 beste bedrijfskundige boeken. Kotler was de eerste die is verkozen als Leader in Marketing Thought door de leden van de American Marketing Association. Tevens heeft Kotler belangrijke prijzen toegekend gekregen, zoals de Paul D. Converse Award, De Steuart Henderson Britt Award, de Distinguished Marketing Educator Award, de Prize for Marketin Excellence, de Charles Coolidge Parling Marketing Award en de Marketing Educator of the Year Award. Kotler bezit tevens een ere-doctoraat aan de universiteiten van Stockholm, Zürich en aan de School of Economics in Athene en Krakau.

Andere boeken door Philip Kotler

Bekijk alle boeken

Over Gary Armstrong

Gary Armstrong is emeritus hoogleraar aan de Kenan-Flagler Business School, University of North Carolina.

Andere boeken door Gary Armstrong

Bekijk alle boeken

Over Lloyd Harris

Lloyd C. Harris is hoogleraar Marketing aan de Birmingham Business School, University of Birmingham.

Andere boeken door Lloyd Harris

Bekijk alle boeken

Over Nigel Piercy

Nigel Piercy is emeritus decaan en hoogleraar Marketing en Strategie aan de Warwick Business School, University of Warwick.

Andere boeken door Nigel Piercy

Bekijk alle boeken

Inhoudsopgave

Voorwoord
Dankwoord
Over de auteurs
MyLab

1. Inleiding: het marketingproces

Deel 1: Analyse
2. De marketingomgeving
3. Marktonderzoek
4. Consumentengedrag
5. Business-to-businessmarketing
6. Van analyse naar marketingstrategie

Deel 2: Strategie
7. Marktgerichte marketingstrategie
8. Klantgerichte marketingstrategie

Deel 3: Tactiek
9. Product-, dienst- en merkbeleid
10. Productontwikkeling en levenscyclusbeleid
11. Prijsbeleid
12. Distributiebeleid
13. Detailhandel en groothandel
14. Geïntegreerde marketingcommunicatie
15. Betaalde media
16. Eigen en verdiende media

Deel 4: Implementatie en evaluatie
17. Implementatie en evaluatie

Begrippenlijst
Noten
Bedrijvenregister
Trefwoordenregister

Mensen die dit boek kochten, kochten ook...

  • Beter in projectmatig werken
    Ten Gevers
    Beter in projectmatig werken
    € 29,95
  • Kijk op bedrijfsprocessen
    Marc Mittelmeijer
    Kijk op bedrijfsprocessen
    € 60,95
  • Winning at Innovation
    Fernando Trias de Bes
    Winning at Innovation
    € 40,23
  • Marketing 3.0
    Philip Kotler
    Marketing 3.0
    € 26,28
  • Ten Deadly Marketing Sins
    Philip Kotler
    Ten Deadly Marketing Sins
    € 34,27
  • Good Works!
    Philip Kotler
    Good Works!
    € 30,28

Alle 100 bestsellers

Rubrieken

  • Advisering
  • Algemeen management
  • Coaching en trainen
  • Communicatie en media
  • Financieel management
  • Inkoop en logistiek
  • Internet en social media
  • IT-management / ICT
  • Juridisch
  • Leiderschap
  • Marketing
  • Non-profit
  • Ondernemen
  • Organisatiekunde
  • Personal finance
  • Personeelsmanagement
  • Persoonlijke effectiviteit
  • Projectmanagement
  • Psychologie
  • Reclame en verkoop
  • Strategisch management
  • Verandermanagement
  • Werk en loopbaan
Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Klantenservice

Contact Voorwaarden Bestellen en retourneren Lezen en luisteren Voor auteurs Partnerprogramma

Zakelijk

Zakelijke diensten Partnerprogramma Cadeaubonnen

Altijd op de hoogte

Schrijf u in voor onze nieuwsbrief en blijf up-to-date met relevante interviews en recensies, inspirerende events en de beste acties.
Meer dan alleen managementboeken
Thuiswinkel waarborg Algemene voorwaarden Privacy Cookies Service & Contact
© 2021 Mainpress BV

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Principes van marketing met MyLab NL toegangscode

        Principes van marketing met MyLab NL toegangscode
        Philip Kotler , Gary Armstrong , Lloyd Harris , Nigel Piercy
        /