

Charles Huijskens (1953) begon zijn journalistieke carrière als politiek verslaggever bij De Telegraaf en het NOS Journaal.
Meer over Charles HuijskensOverleven in crisistijd
De tien gouden regels voor crisiscommunicatie
Paperback Nederlands 2019 1e druk 9789044643015Samenvatting
We leven in een crisistijdperk. Nooit eerder was de mens afhankelijk van zo veel uiterst complexe technologie als vandaag de dag. We zijn in korte tijd volledig afhankelijk geworden van talloze zeer ingewikkelde systemen, die alle facetten van ons bestaan en onze veiligheid beïnvloeden. De kans op een ernstige crisis in jouw leven, of de dreiging daarvan, groeit hierdoor met de dag. Zowel in het persoonlijke als in het zakelijke leven ligt de crisis op de loer.
'Overleven in crisistijd' toont aan de hand van bijzondere anekdotes, praktische tips, ervaringen en ideeën de tien gouden regels voor crisiscommunicatie.
Geen boek voor doemdenkers, maar een onmisbaar en constructief handboek voor iedereen die zowel zakelijk als privé voorbereid wil zijn op een mogelijke crisis. Want de volgende crisis overleven, wie wil dat nu niet?
Specificaties
Lezersrecensies
Interviews en artikelen (3)
Over Charles Huijskens
Inhoudsopgave
1 Aanvallen!
2 Bereid jezelf voor op alle mogelijke scenario's
3 Ken jezelf en waak voor ijdelheid
4 Integriteit
5 Creativiteit
6 Koester je relatie met de pers
7 Houd rekening met de rol van (a)sociale media
8 Beheers de risico's
9 Zorg dat de crisis geen ramp wordt
10 Leer van het verleden
Ten slotte
Leeslijst
Rubrieken
- advisering
- algemeen management
- coaching en trainen
- communicatie en media
- economie
- financieel management
- inkoop en logistiek
- internet en social media
- it-management / ict
- juridisch
- leiderschap
- marketing
- mens en maatschappij
- non-profit
- ondernemen
- organisatiekunde
- personal finance
- personeelsmanagement
- persoonlijke effectiviteit
- projectmanagement
- psychologie
- reclame en verkoop
- strategisch management
- verandermanagement
- werk en loopbaan