Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
,

Storytelling voor Dummies

E-book Epub met watermerkbeveiliging Nederlands 2015 1e druk 9789045352299
Direct te downloaden

Samenvatting

Stuw je organisatie naar nieuwe hoogten! De voordelen van storytelling voor je dagelijkse werkzaamheden

Soms zit je ermee in je maag: je moet je standpunt duidelijk maken, een samenwerking tot stand brengen of de verkoop verhogen. Een andere keer moet je een werknemer opjutten, de loyaliteit van een klant verbeteren of de creativiteit in je bedrijf opvoeren.

Vaak heb je de beste voorbeelden nodig om je mensen te verenigen rond hetzelfde doel of je zaak te laten groeien. 'Storytelling voor Dummies' kan je hierbij helpen! Dit boek bevat onder meer adviezen van experts met voorbeelden uit de praktijk en bewezen casestudies. Gebruik de kracht van een goed verhaal om je werknemers te beïnvloeden en te motiveren!

Specificaties

ISBN13:9789045352299
Taal:Nederlands
Bindwijze:e-book
Beveiliging:watermerk
Bestandsformaat:epub
Aantal pagina's:382
Druk:1
Verschijningsdatum:3-3-2015
ISSN:

Lezersrecensies

Wees de eerste die een lezersrecensie schrijft!

Over Karen Dietz

Karen Dietz, PhD, is a 25-year veteran in business storytelling consulting, training, and leadership, and organizational development. Lori L. Silverman offers business storytelling training, keynotes, and consulting. For 26 years, she's advised enterprises on strategic planning and organizational change.

Andere boeken door Karen Dietz

Inhoudsopgave

Over de auteurs
Dankwoord van de auteurs

Inleiding

Deel 1: Aan de slag met storytelling
1. Waar business storytelling om draait
2. Het wie, wat, hoe en waarom van business storytelling
3. Wat een verhaal een verhaal maakt
4. Verhalen om altijd paraat te hebben
5. Luisteren naar wat anderen hebben te zeggen

Deel 2: Mensen aanzetten tot bewegen: pakkende stories maken
6. Een verhaal maken
7. Een verhaal oppoetsen met structuur en versieringen
8. Waar laten we de getallen?
9. Je verhaal uitbreiden

Deel 3: Verhalen delen voor optimaal resultaat
10. Wen aan het vertellen van verhalen
11. Verhalen verplaatsen naar multimedia
12. Verhalen als onderdeel van je organisatie

Deel 4: Storytelling voor speciale gelegenheden
13. Storytelling om je passie te financieren
14. Storytelling in marketing
15. Verkopen met verhalen
16. Verandering aanwakkeren met verhalen

Deel 5: Het deel van de tientallen
17. Tien dingen die je nooit, nooit, nooit mag doen
18. Tien tips voor sprekers
19. Tien (ofzo) manieren om het resultaat van een project te meten

Bijlage:

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Storytelling voor Dummies