
Lees verder
Darren Hardy is voormalig uitgever van success magazine, interviewde jarenlang voor verschillende televisieprogramma’s succesvolle ondernemers en leiders, onder wie Richard Branson, Steve Jobs, Elon Musk, Jeff Bezos, Mark Zuckerberg, Howard Schultz en Jack Welch.
Meer over Darren HardyElke beslissing die je neemt, elke stap die je zet, brengt je uiteindelijk naar het leven dat je leidt – of het nou erbarmelijk is of juist uitermate succesvol.
'In Het sneeuwbaleffect' deelt Darren Hardy zijn kennis over hoe je het pad kiest naar succes. Uit 25 jaar aan gesprekken met leiders en ondernemers en zijn eigen ervaringen als entrepreneur distilleerde hij de kernprincipes die succes bepalen.
In 'Het sneeuwbaleffect' onthult hij de strategieën waarmee je wint, ook als de ander slimmer of sterker is; waarmee je je slechte gewoontes uitroeit en nieuwe disciplines aanleert; waarmee je jezelf motiveert – ook voor dingen waar je geen zin in hebt; en waarmee je momentum grijpt en de versnelling inzet. Dit boek zit boordevol heldere inzichten en strategieën die je makkelijk en direct kunt toepassen, maar die wél doorzettingsvermogen vragen. Wie zich er dagelijks voor inzet, oogst op de lange termijn succes!
Heb je jouw boeken niet meer nodig?
Als je jouw studieboeken gekocht hebt bij hanzestudybook.nl, kun je geselecteerde titels moeiteloos terugverkopen aan Noordhoff. Geen vragen, geen gedoe en lekker duurzaam.
Wat is een AI-boek? Een AI-boek is een nieuwe verschijningsvorm voor boeken, ontwikkeld door Maven Publishing en Typetone.
Het bestaat uit de volledige tekst van een boek, geschreven door de auteur, met kunstmatige intelligentie eraan toegevoegd waardoor het interactief wordt.
AI-boeken zijn alleen te gebruiken via WhatsApp, je hoeft er geen app voor te installeren.
Meer informatie over AI-boeken