

Eline Walda adviseert ondernemers bij strategische marketingvraagstukken. Tot haar klantenkring behoren zowel mkb-bedrijven als grote A-merken.
Meer over Eline WaldaMarketing voor ondernemers
In 10 stappen naar een succesvolle marketingstrategie
Ingenaaid Nederlands 2010 1e druk 9789052617077Samenvatting
Er zijn maar weinig ondernemers bij wie de orders bij wijze van spreken door het raam naar binnen vliegen. Ondernemen is gewoon keihard werken. En op het juiste moment de juiste keuzes maken. Of u nu een eenmanszaak hebt of een groot bedrijf runt: u zult regelmatig belangrijke beslissingen moeten nemen op marketinggebied.
'Marketing voor ondernemers' helpt u om een succesvolle richting te kiezen voor uw bedrijf of afdeling en een duurzame relatie met uw klanten aan te gaan. Met dit boek bij de hand stelt u stapsgewijs uw eigen marketingplan op, ook als u geen voorkennis hebt van marketing.
- U krijgt een compleet beeld van zowel de bestaande als de nieuwste visies, trends en marketingtechnieken, zoals web 2.0-oplossingen.
- Er is aandacht voor de marketing van producten en diensten, inclusief b2b-marketing.
- Praktijkvoorbeelden uit de meest uiteenlopende branches zijn herkenbaar voor iedere ondernemer.
In 'Marketing voor ondernemers' staat de praktische toepasbaarheid centraal. U kunt direct aan de slag met uw plannen om uw onderneming te laten groeien.
Specificaties
Lezersrecensies
Inhoudsopgave
1. Inleiding
2. Wat is marketing?
3. Vaar een heldere koers
4. Waar liggen onze kansen?
5. Maak strategische keuzes
6. Uw merk
7. Uw product of dienst
8. Uw prijs bepalen
9. De distributie van uw product of dienst
10. Communicatie en relatie
11. Uw personeel als marketinginstrument
12. Evalueren en bijsturen
Literatuurlijst
Register
Anderen die dit boek kochten, kochten ook
Rubrieken
- advisering
- algemeen management
- coaching en trainen
- communicatie en media
- economie
- financieel management
- inkoop en logistiek
- internet en social media
- it-management / ict
- juridisch
- leiderschap
- marketing
- mens en maatschappij
- non-profit
- ondernemen
- organisatiekunde
- personal finance
- personeelsmanagement
- persoonlijke effectiviteit
- projectmanagement
- psychologie
- reclame en verkoop
- strategisch management
- verandermanagement
- werk en loopbaan