Lees verder
Marc de Groot is veelgevraagd spreker, trainer, coach en consultant op het gebied van Online Marketing.
Meer over Marc de GrootHandboek SEA
Paperback Nederlands 2016 1e druk 9789059408920Samenvatting
Wilt u vandaag nog potentiële klanten bereiken die actief op zoek zijn naar uw product en bij wie de portemonnee al in de hand ligt? Dan kunt u niet om zoekmachine-adverteren (SEA) heen. Met het Handboek SEA leert u snel en eenvoudig om een professionele campagne op te zetten waarmee u direct waardevolle bezoekers naar uw website trekt.
Alle onderwerpen van zoekmachine-adverteren komen voorbij, waaronder het opzetten van biedstrategieën, het schrijven van winstgevende advertentieteksten, het plannen van advertenties, remarketing, videoadvertenties en mobiel adverteren. Hiernaast geven praktijkvoorbeelden een helder beeld van de te verwachten resultaten.
In dit boek krijgt u een antwoord op vragen als:
- Hoe maak ik een Google AdWords- of Bing Ads-account?
- Hoe zorg ik ervoor dat mijn advertentie opvalt?
- Hoe verhoog ik de conversie nadat er op mijn advertentie is geklikt?
- Wat moet ik doen om mijn producten in Google Shopping te krijgen?
- Welke rol speelt Bing Ads in Nederland op het gebied van SEA?
- Welke middelen zijn er om sneller en efficiënter te werken?
- Hoe helpt SEA om mijn online omzet te verhogen?
- Wat zijn de actuele ontwikkelingen en wat kunnen we de komende jaren verwachten?
Specificaties
Expertrecensies (1)
Lees verder
Lezersrecensies
Interviews en artikelen (1)
Over Marc de Groot
Inhoudsopgave
2. Accountinstellingen
3. Winnende advertentieteksten
4. Advertentieplanning
5. Zoekwoordtargeting
6. Advertentie-extenties
7. Het belang van landingspagina’s
8. Display Netwerk & Remarketing
9. Videoadvertenties
10. Mobiele advertenties
11. Google Shopping
12. Hulpprogramma’s van Google
13. AdWords Editor & Automatisering
14. Meten is weten
15. Bing Ads
16. Trends en ontwikkelingen
Index
Rubrieken
- advisering
- algemeen management
- coaching en trainen
- communicatie en media
- economie
- financieel management
- inkoop en logistiek
- internet en social media
- it-management / ict
- juridisch
- leiderschap
- marketing
- mens en maatschappij
- non-profit
- ondernemen
- organisatiekunde
- personal finance
- personeelsmanagement
- persoonlijke effectiviteit
- projectmanagement
- psychologie
- reclame en verkoop
- strategisch management
- verandermanagement
- werk en loopbaan