
Lees verder
Cor Hospes is verhalenmaker en eigenaar van Merkjournalisten. Auteur van marketing- en managementboeken waaronder enkele bestsellers. En host van de podcast Hart voor Zaken waarin ondernemers vertellen over de liefde voor hun bedrijf, hun mensen en de wereld om hen heen.
Meer over Cor HospesWanneer u met uw uw klanten wilt communiceren kunt u met sociale media wel degelijk geld verdienen. Hoe u dat kunt doen, leest u in dit handige boek boordevol praktische tips en cases.
Sociale media hebben internet veranderd van een los eilandenrijk in een online ecosysteem waarin iedereen met iedereen communiceert. Blijf niet aan de zijlijn staan en neem deel aan alle discussies. Wijs met uw verhalen mensen online de weg naar uw voordeur, zodat ze online ook over u gaan praten.
Marketingexpert Cor Hospes is een autoriteit op het gebied van guerrillamarketing en (online) storytelling. Als adviseur van Tsue helpt hij ondernemingen bij guerrillamarketing- en socialemediacampagnes, en bij het ontwikkelen van storytelling. Meer weten over zijn ideeën? Lees dan zijn boeken 'Guerrillamarketing, nieuwe sluiproutes naar het hart van uw klant' en 'Alle 13 goed, de beste online marketingtools'.
Heb je jouw boeken niet meer nodig?
Als je jouw studieboeken gekocht hebt bij hanzestudybook.nl, kun je geselecteerde titels moeiteloos terugverkopen aan Noordhoff. Geen vragen, geen gedoe en lekker duurzaam.
Wat is een AI-boek? Een AI-boek is een nieuwe verschijningsvorm voor boeken, ontwikkeld door Maven Publishing en Typetone.
Het bestaat uit de volledige tekst van een boek, geschreven door de auteur, met kunstmatige intelligentie eraan toegevoegd waardoor het interactief wordt.
AI-boeken zijn alleen te gebruiken via WhatsApp, je hoeft er geen app voor te installeren.
Meer informatie over AI-boeken