Examenboek NIMA Basiskennis Online Marketing
Alle exameneisen toegelicht en uitgelegd
Paperback Nederlands 2024 1e druk 9789083003986Samenvatting
Het examenboek NIMA Basiskennis Online Marketing bevat alle kennis die je nodig hebt om het examen Basiskennis Online Marketing van NIMA te halen. Bij elke exameneis is een toelichting en of een uitleg geschreven, zodat je goed in staat bent de gevraagde begrippen te kennen, weet wat ze betekenen en hoe je ze van andere vaktermen kunt onderscheiden. En dat is van belang bij een examen dat uit meerkeuzevragen bestaat.
Online Marketing is de toekomst en wordt als vakgebied steeds belangrijker. Het examen Online Marketing is primair een kennismaking met een uitgebreid aantal begrippen die in dit vakgebied een rol spelen en begrijpen hoe de mechanismen van de vele vormen van 'online advertising' ingezet kunnen worden. Daarnaast is het een introductie in de wereld van sociale media, e-mailmarketing, crm en websites en hoe je deze instrumenten kunt inzetten, bijvoorbeeld voor het ontwikkelen van een contentstrategie. Je leert hoe de kosten van de inzet van deze media worden berekend.
Trefwoorden
online marketing nima contentmarketing examentraining marketing internetmarketing brand awareness leadgeneratie social media e-mailmarketing conversie klantbetrokkenheid online advertising educatieve content thought leadership contentstrategie website traffic social sharing doelgroepgericht verkoopondersteuning klantenbehoud vertrouwen opbouwen contentanalyse crm merkloyaliteit kpi seo inbound marketing roi digitale strategie
Trefwoorden
Lezersrecensies
Vergelijkbare boeken
Anderen die dit boek kochten, kochten ook
Rubrieken
- advisering
- algemeen management
- coaching en trainen
- communicatie en media
- economie
- financieel management
- inkoop en logistiek
- internet en social media
- it-management / ict
- juridisch
- leiderschap
- marketing
- mens en maatschappij
- non-profit
- ondernemen
- organisatiekunde
- personal finance
- personeelsmanagement
- persoonlijke effectiviteit
- projectmanagement
- psychologie
- reclame en verkoop
- strategisch management
- verandermanagement
- werk en loopbaan