Lees verder
Meriam Slijkerman is gecertificeerd High End Business & Sales Coach en ervaringsdeskundige. Vijf jaar geleden heeft zij zelf in één jaar tijd haar bedrijf uitgebouwd tot een zeer succesvol high end bedrijf. Zij weet feilloos welke wegen te bewandelen om aan de top van de markt te komen.
Meer over Meriam SlijkermanDe kunst van high end sales
Verkopen aan de beste klanten tegen de beste prijzen
Paperback Nederlands 2023 1e druk 9789089657084Samenvatting
Verkopen aan de beste klanten in de markt vraagt om een totaal andere strategie dan verkopen aan alle klanten. De salesstrategie die je eerder hanteerde, werkt niet meer. Je hebt daarom een nieuwe strategie nodig, eentje waarmee jij je conversie naar het hoogste niveau brengt. Een high end salesstrategie waarin waarde centraal staat.
Dit boek onthult de unieke value based methode waarmee Meriam Slijkerman de afgelopen jaren moeiteloos haar high end aanbod verkocht voor hoge prijzen aan hoogwaardige klanten. Een methode die jij ook kunt realiseren!
Slijkerman schreef dit boek voor ambitieuze en gedreven ondernemers en/of salesprofessionals die willen excelleren in sales op het hoogste niveau. Zij leert je o.a. hoe je kunt vragen wat je echt waard bent en hoe jij jouw waarde bepaalt, wat de absolute randvoorwaarde is om hoogwaardige klanten ja te laten zeggen tegen hoge prijzen, welke vier fases van sales cruciaal zijn en welke gerichte entering strategie het vraagt om te verkopen aan bedrijven tegen hoge prijzen. Ze deelt niet alleen haar methode met je, maar ook haar eigen ervaringen in sales en de ervaringen van de klanten die zij al succesvol geholpen heeft. Een boek boordevol high end saleskennis en tools die onmisbaar zijn om jouw salesconversie naar het hoogste niveau te tillen.
• Het langverwachte vervolg op het succesvolle De kunst van high end ondernemen.
• Boeken over sales zijn er genoeg, dit boek over high end sales is uniek.
• Oorspronkelijk Nederlands dus veel herkenbaarder dan vertalingen.
• Direct toepasbaar.
Specificaties
Expertrecensies (2)
Lees verder
Lees verder
Lezersrecensies
Interviews en artikelen (1)
Over Meriam Slijkerman
Inhoudsopgave
1 High end sales versus gewone sales 13
1.1 Product versus perspectief 13
1.2 Drie belangrijke pijlers voor high end sales 15
1.3 Do’s en don’ts bij high end sales 20
1.4 Specifieke kenmerken van high end salesprofessionals 21
2 Moeiteloos verkopen aan de juiste klant 27
2.1 Identificeer je ideale high end klant 28
2.2 Upgrade je verdienmodel 35
2.3 Upgrade je marketing 45
3 Creëer een miljonairs money mindset 54
3.1 Zeven succesfactoren van een miljonairs mindset 55
3.2 Zeven money tendency’s 60
3.3 Growth mindset versus fixed mindset 67
3.4 Op het juiste niveau investeren 71
4 Vragen wat je waard bent 75
4.1 Jouw upper limit 75
4.2 Waardebepaling a.d.h.v. zeven belangrijke koopmotieven 80
4.3 Kwantificeren van jouw waarde 87
4.4 Waarde kwantificeren voor bedrijven 90
5 Close the GAP – de meest waardevolle sales gesprekken voeren 95
5.1 Value based selling 96
5.2 High end sales-leiderschap 103
5.3 GAP closing in zeven stappen 112
6 Interveniëren op high end bezwaren 128
6.1 De kracht van bezwaren 129
6.2 Het pareren van bezwaren 134
7 Verkopen aan bedrijven 151
7.1 90% van het succes is voorbereiding 152
7.2 Begrijp corporate decision makers 156
7.3 Vijf stappen sales entering stategie 158
7.4 Strategische sales meeting op het hoogste niveau 165
8 Master your sales 170
8.1 Bepaal je financiële doel 170
8.2 Bepaal je acties en structuur 173
8.3 Manifesteren van sales doelstellingen 188
Samenvatting 191
Wat zeggen mijn huidige klanten over dit boek? 193
BONUS 195
Ik wil doorpakken en de volgende stappen zetten! 197
BOEK: De kunst van high end ondernemen 199
Welke klanten gingen je voor in high end ondernemen? 201
Literatuurlijst 203
Woord van dank 205
Over de auteur 207
Rubrieken
- advisering
- algemeen management
- coaching en trainen
- communicatie en media
- economie
- financieel management
- inkoop en logistiek
- internet en social media
- it-management / ict
- juridisch
- leiderschap
- marketing
- mens en maatschappij
- non-profit
- ondernemen
- organisatiekunde
- personal finance
- personeelsmanagement
- persoonlijke effectiviteit
- projectmanagement
- psychologie
- reclame en verkoop
- strategisch management
- verandermanagement
- werk en loopbaan