Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Telling is not selling

De kunst van een deal sluiten

E-book Epub met watermerkbeveiliging Nederlands 2025 1e druk 9789044658446
Verkooppositie 823Hoogste positie: 111
Direct te downloaden

Samenvatting

Ben je op zoek naar nieuwe inspiratie om jezelf, een nieuw concept of een product te verkopen? Of wil je bij een nieuwe klant binnenkomen met een verrassende aanpak? Telling is not selling is een enorme verzameling heldere voorbeelden en mooie verkoopverhalen uit de praktijk.

Variërend van street-smart te werk gaan, conceptueel kunnen denken, presenteren met impact, tot en met brutaal om de order durven vragen. Met meer dan vijfentwintig jaar internationale ervaring als trainer en coach heeft Frank van Leer accountmanagers en directieleden van de meest uiteenlopende bedrijven en internationale organisaties op commercieel gebied getraind.

Op een vlotte manier worden alle salesvalkuilen beschreven en lees je hoe je hier met speels gemak omheen kunt laveren en moeilijke situaties kunt veranderen in een verkoopkans. Voor zowel de startende businessdeveloper die cold calls moet maken als de ervaren salesmanager is dit een boek vol eyeopeners en inspirerende voorbeelden. De ervaringen met uiteenlopende salesculturen in verschillende landen maken dit boek daarbij extra leerzaam en hoogst vermakelijk.

Specificaties

ISBN13:9789044658446
Taal:Nederlands
Bindwijze:e-book
Beveiliging:watermerk
Bestandsformaat:epub
Aantal pagina's:192
Uitgever:Prometheus
Druk:1
Verschijningsdatum:4-2-2025
Hoofdrubriek:Reclame en verkoop
ISSN:

Lezersrecensies

5.0 van de 5
2 stemmen
2
0
0
0
0

Interviews en artikelen (1)

preview
Telling is not selling - De kunst van een deal sluiten
Frank van Leer 17 februari 2025 Sinds het begin van mijn carrière heb ik al meer dan 60.000 mensen voorbij zien komen en geholpen in mijn trainingen. De rode draad in deze sessies vormen altijd weer de uitdagingen die professionele accountmanagers ondervinden in hun praktijk.

Over Frank van Leer

 Sinds Frank voor zichzelf is begonnen in 1999 heeft hij eigenhandig tienduizenden mensen getraind in het verbeteren van hun sales- en presentatie vaardigheden. Doordat hij met professionals in de meest brede zin van het woord samenwerkt (varierend van bankiers , software verkopers tot en met direceur eigenaren van handelsbedrijven in andere landen en culturen) kan hij moeiteloos nieuwe combinaties van presenties maken. Deze mix van heel conceptueel kunnen presenteren met street smart afsluit technieken klinkt vooral duidelijk door in zijn laatste boek Telling is not Selling.  De meest gehoorde feedback in zijn training is dat deelnemers vooral de voorbeelden uit juist die verschillende branches waarderen, en de meest tot de verbeelding sprekende en die het beste blijven hangen staan in dit boek. Frank is een veelzijdig mens; rasverkoper, podiumdier, inspirerende verhalen verteller en psycholoog  tegelijk.  Vloeiend in Duits en Engels blijft hij internationale klanten aantrekken.

Andere boeken door Frank van Leer

Inhoudsopgave

Inleiding 7

1 De tien salesgeboden 9
2 Geen tweede kansen voor eerste indrukken 34
3 Wie niet vraagt, die niet vindt 49
4 Niet vandaag maar morgen! 66
5 Binnen zonder kloppen 80
6 Selling on a napkin 99
7 Ja, maar…! 115
8 Special price for you, my friend! 130
9 Coffee is for closers only 147
10 Creativiteit en de kunst van het combineren 162
11 ps: Nog een paar tips voordat je op pad gaat 180

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Telling is not selling