Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Telling is not selling

De kunst van een deal sluiten

E-book Epub met watermerkbeveiliging Nederlands 2025 1e druk 9789044658446
Verkooppositie 3520Hoogste positie: 422
Direct te downloaden

Samenvatting

Ben je op zoek naar nieuwe inspiratie om jezelf, een nieuw concept of een product te verkopen? Of wil je bij een nieuwe klant binnenkomen met een verrassende aanpak? Telling is not selling is een enorme verzameling heldere voorbeelden en mooie verkoopverhalen uit de praktijk.

Variërend van street-smart te werk gaan, conceptueel kunnen denken, presenteren met impact, tot en met brutaal om de order durven vragen. Met meer dan vijfentwintig jaar internationale ervaring als trainer en coach heeft Frank van Leer accountmanagers en directieleden van de meest uiteenlopende bedrijven en internationale organisaties op commercieel gebied getraind.

Op een vlotte manier worden alle salesvalkuilen beschreven en lees je hoe je hier met speels gemak omheen kunt laveren en moeilijke situaties kunt veranderen in een verkoopkans. Voor zowel de startende businessdeveloper die cold calls moet maken als de ervaren salesmanager is dit een boek vol eyeopeners en inspirerende voorbeelden. De ervaringen met uiteenlopende salesculturen in verschillende landen maken dit boek daarbij extra leerzaam en hoogst vermakelijk.

Specificaties

ISBN13:9789044658446
Taal:Nederlands
Bindwijze:e-book
Beveiliging:watermerk
Bestandsformaat:epub
Aantal pagina's:192
Uitgever:Prometheus
Druk:1
Verschijningsdatum:4-2-2025
Hoofdrubriek:Reclame en verkoop
ISSN:

Lezersrecensies

Wees de eerste die een lezersrecensie schrijft!

Over Frank van Leer

Frank van Leer woont in Amsterdam, is getrouwd en heeft twee kinderen. Als trainer en spreker wordt hij ingehuurd door de meest uiteenlopende bedrijven in binnen- en buitenland. Van zijn hand verschenen eerder 'Tobbers en toppers' (2006), 'Verkopen met tegenwind' (2010) en 'De Impact Factor' (2017).

Andere boeken door Frank van Leer

Inhoudsopgave

Inleiding 7

1 De tien salesgeboden 9
2 Geen tweede kansen voor eerste indrukken 34
3 Wie niet vraagt, die niet vindt 49
4 Niet vandaag maar morgen! 66
5 Binnen zonder kloppen 80
6 Selling on a napkin 99
7 Ja, maar…! 115
8 Special price for you, my friend! 130
9 Coffee is for closers only 147
10 Creativiteit en de kunst van het combineren 162
11 ps: Nog een paar tips voordat je op pad gaat 180

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Telling is not selling