Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
-
Inloggen
-- Inloggen
  • accountoverzicht
  • bestellingen
  • facturen betalen
  • downloadcentrum
  • summaries
  • gegevens
  • nieuwsbrief
  • partnerprogramma
  • financieel
  • inloggen
  • uitloggen

Uw winkelwagen

Naar winkelwagen Verder winkelen
Boeken
  • Managementboeken
  • Summaries
  • Alle boeken
Seminars + Trainingen
  • Live events
  • Online training
  • Alle programma's
Periodieken
  • Uw periodieken
  • Ons assortiment
Boekseries
  • Uw serieabonnementen
  • Ons assortiment
Online magazine
  • Actueel
  • Interviews
  • Opinie
  • Recensies
  • Alle artikelen
010-4731397
Klantenservice
Mijn account
Mijn bestellingen
010-4731397
Boeken Marketing Verdiende aandacht
Verdiende aandacht
Verdiende aandacht
Klaas Weima Klaas Weima is ondernemer, schrijver, spreker en podcastmaker. Hij schreef de bestseller Verdiende aandacht en blogt voor Marketingfacts. Meer over Klaas Weima
De top 3 van Klaas Weima Nienke van Oeveren 5 april 2013 Klaas Weima is oprichter van Energize, een creatief bureau voor interactieve merkcommunicatie dat merken helpt met het genereren van verdiende aandacht. Welke boeken staan er in zijn top 3? Lees het volledige artikel
Klaas Weima

Verdiende aandacht

Handboek voor Sociale merkcommunicatie en -activatie

Gebonden Nederlands 2015 9789400507005
19 beoordelingen
Verkooppositie 570156 dagen in de top 100
Vandaag voor 23:00 uur besteld, morgen in huis
25,-
In winkelwagen
Samenvatting Specificaties Recensies Interviews en artikelen Over de auteur Inhoudsopgave

Samenvatting

Jaarlijks besteden Nederlandse marketeers 4 miljard euro aan gekochte media-aandacht. Inmiddels krijgen we elke 11 seconden een reclameprikkel op ons afgevuurd. Als gevolg daarvan zappen, skippen en blokkeren mensen deze prikkels en verliest gekochte merkaandacht zijn glans.

'Verdiende aandacht' beschrijft een alternatieve manier om merken te bouwen in het digitale tijdperk. De merken van morgen praten liever met dan tegen mensen.

Dit praktische handboek bevat:
- strategische inzichten van vijftig visionairs;
- de nieuwste communicatiemodellen;
- veertig aansprekende cases, waaronder KLM, Hi, Nijntje, Philips;
- handige checklists voor sociale merkactivatie;
- het antwoord op hoe je merkaandacht verdient;
- de ‘reisplanner’ om je merk in zes stappen klaar te stomen voor verdiende aandacht.

Specificaties

ISBN13:9789400507005
Trefwoorden:merkenmanagement, Internet-marketing, online marketing, social media
Taal:Nederlands
Bindwijze:gebonden
Aantal pagina's:263
Uitgever:AW Bruna
Druk:1
Verschijningsdatum:11-11-2015
Hoofdrubriek:Marketing

Expertrecensies (2)

Jeanine Dijkhuis | 22 maart 2013
Dat in deze tijd van toenemende mediaconsumptie mensen steeds meer prikkels krijgen, is bekend. Men ontvangt dus ook vaker commerciële boodschappen en dat levert keuzestress op. Het kan niet anders, dan dat dit gevolgen heeft voor de media aandacht die je als organisatie inkoopt.Lees verder
Verdiende aandacht
Erik de Vries | 14 juni 2012
Klaas Weima heeft met Verdiende aandacht een opvallend veelzijdig boek afgeleverd. Zijn ‘handboek voor sociale merkcommunicatie en -activatie’, zoals de ondertitel luidt, is een combinatie van theorie en praktijk, omzoomd met interviews, cases, opdrachten en hier en daar een flowchart.Lees verder

Lezersrecensies

3.8 van de 5
19 stemmen
11
1
1
4
2
Schrijf een recensie

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Interviews en artikelen (3)

geboekstaafd
De top 3 van Klaas Weima
Nienke van Oeveren 5 april 2013 Klaas Weima is oprichter van Energize, een creatief bureau voor interactieve merkcommunicatie dat merken helpt met het genereren van Verdiende aandacht. Weima schrijft en blogt regelmatig voor vaktijdschriften en -websites. Hij is host van zijn podcastshow SparkCast. Welke boeken staan er in zijn top 3?
Artikel lezen
nieuws
Verdiende aandacht bekroond met Media App Award 2013
Justin van Lopik 28 maart 2013 Klaas Weima’s Verdiende aandacht gaat vergezeld van een app voor iPhone en iPad, blog en social media. Tijdens het E-Reading & Tablet Event in Bussum zijn deze bekroond met de Media App Award 2013. Verdiende aandacht werd door de jury verkozen uit een shortlist van 10 apps, met daarop onder andere NRC Reader, NU.nl en Voetbal International.
Artikel lezen
interview
Klaas Weima: ‘Route naar verdiende aandacht niet voorspelbaar’
Erik de Vries 2 juli 2012 Van Klaas Weima verscheen onlangs het boek Verdiende aandacht, hoewel het woord ‘boek’ in dit geval de lading niet helemaal dekt. Geheel in lijn met het onderwerp - sociale merkcommunicatie en -activatie, in de woorden van de auteur - is het boek in diverse digitale gedaanten tot leven gewekt.
Artikel lezen
Alle interviews en artikelen (3)

Over Klaas Weima

Klaas Weima is ondernemer, schrijver, spreker en podcastmaker. Hij schreef de bestseller Verdiende aandacht en blogt voor Marketingfacts. Daarnaast is hij oprichter van Energize, het marketingbureau voor verdiende aandacht. Klaas heeft een vaste rubriek in Adformatie, is gastdocent aan de Nyenrode Business Universiteit en host van de prijswinnende podcast CMOtalk. www.energize.nl/aandachtsmarketing

Andere boeken door Klaas Weima

Bekijk alle boeken

Inhoudsopgave

Voorwoord

1. Klaar voor de start
2. Strijd om aandacht
3. Het sociale alternatief
4. Reis naar verdiende aandacht
5. Zo doe je dat
6. Inspiratie voor onderweg
7. Succes!
8. Dank je wel
9. ABC voor verdiende aandacht
10. Feitjes die het delen waard zijn
11. Even voorstellen
12. Verder lezen

Mensen die dit boek kochten, kochten ook...

  • Aandachtsmarketing
    Klaas Weima
    Aandachtsmarketing
    € 34,95
  • Wacht niet op de wind, ga roeien!
    Jos Burgers
    Wacht niet op de wind, ga roeien!
    € 20,00
  • LinkedIn Power
    Marjolein Bongers
    LinkedIn Power
    € 20,00
  • De klant energieke organisatie
    Sonja Stalfoort
    De klant energieke organisatie
    € 34,99
  • Blauwe bananen
    Wouter de Vries jr.
    Blauwe bananen
    € 16,90
  • Retailmarketing
    Frank Quix
    Retailmarketing
    € 70,95

Alle 100 bestsellers

Rubrieken

  • Advisering
  • Algemeen management
  • Coaching en trainen
  • Communicatie en media
  • Financieel management
  • Inkoop en logistiek
  • Internet en social media
  • IT-management / ICT
  • Juridisch
  • Leiderschap
  • Marketing
  • Non-profit
  • Ondernemen
  • Organisatiekunde
  • Personal finance
  • Personeelsmanagement
  • Persoonlijke effectiviteit
  • Projectmanagement
  • Psychologie
  • Reclame en verkoop
  • Strategisch management
  • Verandermanagement
  • Werk en loopbaan
Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Klantenservice

Contact Voorwaarden Bestellen en retourneren Lezen en luisteren Voor auteurs Partnerprogramma

Zakelijk

Zakelijke diensten Partnerprogramma Cadeaubonnen

Altijd op de hoogte

Schrijf u in voor onze nieuwsbrief en blijf up-to-date met relevante interviews en recensies, inspirerende events en de beste acties.
Meer dan alleen managementboeken
Thuiswinkel waarborg Algemene voorwaarden Privacy Cookies Service & Contact
© 2021 Mainpress BV

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Verdiende aandacht

        Verdiende aandacht
        Klaas Weima
        /