
Lees verder
Klaas Weima is ondernemer, schrijver, spreker en podcastmaker. Hij schreef de bestseller Verdiende aandacht en blogt voor Marketingfacts.
Meer over Klaas WeimaJaarlijks besteden Nederlandse marketeers 4 miljard euro aan gekochte media-aandacht. Inmiddels krijgen we elke 11 seconden een reclameprikkel op ons afgevuurd. Als gevolg daarvan zappen, skippen en blokkeren mensen deze prikkels en verliest gekochte merkaandacht zijn glans.
'Verdiende aandacht' beschrijft een alternatieve manier om merken te bouwen in het digitale tijdperk. De merken van morgen praten liever met dan tegen mensen.
Dit praktische handboek bevat:
- strategische inzichten van vijftig visionairs;
- de nieuwste communicatiemodellen;
- veertig aansprekende cases, waaronder KLM, Hi, Nijntje, Philips;
- handige checklists voor sociale merkactivatie;
- het antwoord op hoe je merkaandacht verdient;
- de ‘reisplanner’ om je merk in zes stappen klaar te stomen voor verdiende aandacht.
U kunt van deze inhoudsopgave een PDF downloaden
Heb je jouw boeken niet meer nodig?
Als je jouw studieboeken gekocht hebt bij hanzestudybook.nl, kun je geselecteerde titels moeiteloos terugverkopen aan Noordhoff. Geen vragen, geen gedoe en lekker duurzaam.
Een AI-book is niet een boek dat geschreven is door AI maar een boek dat verrijkt is met AI. Het maakt de inhoud van een boek interactief via WhatsApp, zodat je ermee kunt chatten. Zie het als een razend slimme assistent die het boek perfect begrijpt en er alles uit onthouden heeft. Jij kunt deze assistent alles vragen. Vraag bijvoorbeeld hoe je iets kunt toepassen op jouw persoonlijke situatie, om een korte samenvatting, of wat de belangrijkste inzichten zijn. AI-books zijn alleen te gebruiken via WhatsApp, je hoeft er geen aparte app voor te installeren.
Meer informatie over AI-books