Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
,

Adverteerder zkt. Reclamebureau

Daten in de reclamewereld

E-book Epub met watermerkbeveiliging Nederlands 2012 1e druk 9789401403498
Direct te downloaden

Samenvatting

De magische vonk tussen adverteerder en reclamebureau maakt het verschil in een alsmaar competitievere markt. Maar hoe selecteert u het voor u magische reclamebureau? 'Adverteerder zkt. Reclamebureau' is het enige Nederlandstalige boek over de selectie van een reclamebureau.

Het volledige selectieproces komt aan bod: van behoeftebepaling tot remuneratie en contract. Met concrete tips en tools om een duurzame relatie op te bouwen tussen adverteerder en bureau.

Specificaties

ISBN13:9789401403498
Taal:Nederlands
Bindwijze:e-book
Beveiliging:watermerk
Bestandsformaat:epub
Aantal pagina's:195
Uitgever:LannooCampus
Druk:1
Verschijningsdatum:23-10-2012
Hoofdrubriek:Marketing

Lezersrecensies

Wees de eerste die een lezersrecensie schrijft!

Over Chris Van Roey

Chris Van Roey is CEO van UBA, de Unie van Belgische Adverteerders. Hij heeft 30 jaar managementervaring bij Mobistar, Apple computer en Colruyt Group. Hij was Master Marketeer en Advertising Personality of the Year.

Andere boeken door Chris Van Roey

Over Martine Ballegeer

Martine Ballegeer is medeoprichter van communicatieadviesbureau PitchPoint. Ze heeft meer dan 20 jaar ervaring communicatie, marketing, supply management en sourcing bij Mobistart en Apple Computer.

Andere boeken door Martine Ballegeer

Inhoudsopgave

Voorwoord
Inleiding. Waarom een boek over pitchen?

Deel 1: Voor je een pitch begint
1. Een pitch, wat is dat?
2. De adverteerder en zijn reclamebureau
3. De voorbereiding van het pichproces

Deel 2: Het pitchproces in zes stappen
4. De behoefteanalyse. Wat je nodig hebt?
5. De longlist. Wie steekt boven het maaiveld uit?
6. De shortlist. Tijd voor wat competitie
7. De finale keuze. Geen twijfel mogelijk
8. Remuneratie. Hoe en hoeveel betaal je je bureau?
9. Het contract. Afgronden en binden
10. Na de pitch: debriefen, inwerken en…evalueren

Het zit erop
Bibliografie

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Adverteerder zkt. Reclamebureau