Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Holy Trinity Events

Een radicaal nieuwe methode

Gebonden Nederlands 2016 1e druk 9789401441025
Dit product is niet leverbaar

Samenvatting

Een event organiseren is vandaag niet zomaar een podium vullen met zoveel mogelijk goden. De toekomst toont zich veel meer in het ontwikkelen van verbindende belevenissen. En het is net die verbondenheid die de basis vormt van een succesvol Holy Trinity Event.

Dit vlot geschreven boek toont aan hoe je aan de hand van het unieke en vernieuwende Holy Trinity Model zelf zo'n event kunt analyseren en opzetten. Via gedurfde analyses en herkenbare cases, en rijkelijk geïllustreerd met uniek beeldmateriaal, krijg je een breed inzicht in de kracht van een Holy Trinity Event.

Zo brengt 'Holy Trinity Events' een inspirerend eventverhaal, waaruit blijkt dat eventmanagement en -marketing soms verrassend eenvoudig kunnen zijn.

Specificaties

ISBN13:9789401441025
Taal:Nederlands
Bindwijze:gebonden
Aantal pagina's:240
Uitgever:LannooCampus
Druk:1
Hoofdrubriek:Marketing
ISSN:

Expertrecensies (1)

recensie
Holy Trinity Events
Jeanine Dijkhuis | 10 april 2017
In Holy Trinity Events analyseert Peter Decuypere (bekend van o.m. I love Techno) zijn opgedane ervaringen in de eventwereld. Met terugwerkende kracht filosofeert de voormalig eventmanager over de vraag waar een succesvol event aan moet voldoen. Zo komt hij tot een model van bouwstenen en structuren.
Lees verder

Lezersrecensies

5.0 van de 5
1 stem
1
0
0
0
0

Interviews en artikelen (1)

preview
Holy Trinity Events - Een radicaal nieuwe methode
Peter Decuypere 30 maart 2017 Holy Trinity Events toont aan hoe je aan de hand van het unieke en vernieuwende Holy Trinity Model een succesvol event kunt analyseren en opzetten. Via gedurfde analyses en herkenbare cases, en rijkelijk geïllustreerd met uniek beeldmateriaal, krijg je een breed inzicht in de kracht van een Holy Trinity Event. Een preview.

Over Peter Decuypere

Peter Decuypere is founding father van onder meer het bekende technofestival I Love Techno in Gent en technoclub Fuse in Brussel. Naast marketingconsultant is hij ook docent aan Karel de Grote-Hogeschool Antwerpen en Hogeschool PXL Hasselt. Van opleiding is hij marketeer en filosoof, en die combinatie brengt hem soms tot verrassende inzichten die ook inspirerend kunnen werken ver buiten de eventwereld.

Andere boeken door Peter Decuypere

Inhoudsopgave

Van de auteur

Deel 1: Holy Trinity Model
1. De wereld is simpel
2. Van denkkader naar model: connectivity, ecosystemen, glue-valies en density
3. Connectivity-pulsars vervolledigen het Holy Trinity Model

Deel 2: Holy Trinity Method
1. Holy Trinity Method, Part One: maximaal werkende density-markers
2. Holy Trinity Method, Part Two: maximaal werkende connectivity-pulsars

Deel 3: Holy Trinity Events
1. Conclusies
2. Implicaties voor marketeers: Holy Trinity Thinking
3. Toepassingen
4. Tien geboden en een Holy Trinity Method-lijst

Extra’s
1. Vocabularium
2. Eindnoten
3. Afbeeldingen

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Holy Trinity Events