Virale Verkooptechnieken
Paperback Nederlands 2014 9789402127461Samenvatting
In deze tweede, volledig herwerkte uitgave, biedt top coach Peter Stinckens u een inzicht in verkopen. Maar niet op een manier zoals u die misschien van een boek over verkopen verwacht.In dit boek pelt u samen met de auteur het verkoopproces laag voor laag weg en krijgt u een helder inzicht in de denkprocessen en interactie mechanismes die tot een verkoop of een aankoop leiden.Stap voor stap ontdekt u hoe goede verkopers de werking van ons brein kunnen gebruiken om steevast resultaten neer te zetten. Resultaten die niet enkel hun eigen organisatie dienen, maar resultaten die ook de klant ten diensten staan.Door een grondige focus op de klant te behouden, bij elke stap van het proces, zal u met een verkoop niet alleen een klant maken, maar een enthousiaste wederverkoper van elke klant maken. Iets wat u dag na dag nieuwe resultaten zal opleveren.Het boek biedt u een verkoop training, een handvat voor sales managers en alle informatie over verkoop en verkopen die u ooit nodig zal hebben.
Trefwoorden
verkopen verkooptechnieken klantgerichtheid verkoopproces verkoopgesprekken gesprekstechnieken overtuigen klantenrelaties koopgedrag aankoopbeslissing klantbehoefte luistertechnieken vraagstelling argumenteren klantcontact aankoopmotieven neuropsychologie communicatie salestraining klachtenbehandeling gedragseconomie verkoopstructuur klantbinding salesmanagement sociale psychologie doelstellingen verkoopvoorbereiding afspraken maken winstgevendheid
Trefwoorden
Specificaties
Lezersrecensies
Vergelijkbare boeken
Anderen die dit boek kochten, kochten ook
Rubrieken
- advisering
- algemeen management
- coaching en trainen
- communicatie en media
- economie
- financieel management
- inkoop en logistiek
- internet en social media
- it-management / ict
- juridisch
- leiderschap
- marketing
- mens en maatschappij
- non-profit
- ondernemen
- organisatiekunde
- personal finance
- personeelsmanagement
- persoonlijke effectiviteit
- projectmanagement
- psychologie
- reclame en verkoop
- strategisch management
- verandermanagement
- werk en loopbaan