Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
-
Inloggen
-- Inloggen
  • accountoverzicht
  • bestellingen
  • facturen betalen
  • downloadcentrum
  • summaries
  • gegevens
  • nieuwsbrief
  • partnerprogramma
  • financieel
  • inloggen
  • uitloggen

Uw winkelwagen

Naar winkelwagen Verder winkelen
Boeken
  • Managementboeken
  • Summaries
  • Alle boeken
Seminars + Trainingen
  • Live events
  • Online training
  • Alle programma's
Periodieken
  • Uw periodieken
  • Ons assortiment
Boekseries
  • Uw serieabonnementen
  • Ons assortiment
Online magazine
  • Actueel
  • Interviews
  • Opinie
  • Recensies
  • Alle artikelen
010-4731397
Klantenservice
Mijn account
Mijn bestellingen
010-4731397
Boeken Internet en social media Inhaken met sociale media in 60 minuten
Inhaken met sociale media in 60 minuten
Inhaken met sociale media in 60 minuten
Thijs Waardenburg Thijs Waardenburg is hogeschooldocent en onderzoeker bij de Hogeschool Utrecht. Op de bacheloropleiding Communication and Multimedia Design geeft hij onder meer les in social media analytics, user experience design en onderzoeksvaardigheden. Meer over de auteurs
Inhaken met sociale media in 60 minuten Justin van Lopik 29 march 2018 Organisaties strijden constant om aandacht van consumenten. Zo ook op sociale media. De virtuele ruimte is daar weliswaar oneindig, maar de aandacht van consumenten is beperkt. Lees het volledige artikel
Thijs Waardenburg, Komala Mazerant

Inhaken met sociale media in 60 minuten

Paperback Nederlands 2018 9789461262738
9 beoordelingen
Verkooppositie 839333 dagen in de top 100
Paperback | NL € 12,50 E-book | NL € 12,50
Op voorraad | Op werkdagen voor 23:00 uur besteld, volgende dag in huis
12,50
In winkelwagen
Samenvatting Specificaties Recensies Interviews en artikelen Over de auteur Inhoudsopgave

Samenvatting

Met creatieve content die slim inhaakt op actuele gebeurtenissen kun je elke dag nieuwe mensen bereiken. Goedkoper dan adverteren op sociale media, en sympathieker bovendien.

Thijs Waardenburg en Komala Mazerant leggen uit hoe je kansrijke inhakers bedenkt en communiceert om je bereik op sociale media te vergroten.

Weinig tijd, maar veel ambities? Informeer jezelf snel en grondig met de boeken in de serie Digitale trends en tools in 60 minuten. De serie is een initiatief van Uitgeverij Haystack in samenwerking met Frankwatching.com, het toonaangevende platform over online trends, tips & tricks.

Specificaties

ISBN13:9789461262738
Trefwoorden:internet, sociale media
Taal:Nederlands
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:176
Uitgever:Uitgeverij Haystack
Druk:1
Verschijningsdatum:2-3-2018
Hoofdrubriek:Internet en social media
Serie:Digitale trends en tools in 60 minuten

Expertrecensies (2)

Inhaken met sociale media in 60 minuten - ‘Ook voor gevorderden’
Gabriëlle de Sain | 16 juli 2018
Wie zijn social media bereik wil vergroten, zal inhakers aan zijn content mix moeten toevoegen. Het is een beproefde manier om bij de klant of consument in beeld te komen. Maar een goede inhaker maken is zo gemakkelijk nog niet. Spring er maar eens tussenuit op bijvoorbeeld Koningsdag!Lees verder
Inhaken met sociale media in 60 minuten - ‘Inspireert om zelf inhakers te bedenken’
Jessie van Loon | 20 april 2018
Je herkent inhakers als je ze tegenkomt. Door de voorbeelden die Thijs Waardenburg en Komala Mazerant geven in Inhaken met sociale media in 60 minuten pingpongen de ideeën al tijdens het lezen door je hoofd. Elke ondernemer merkt dat het steeds lastiger wordt om je doelgroep te bereiken op sociale media zonder te betalen.Lees verder

Lezersrecensies

4.8 van de 5
9 stemmen
8
0
1
0
0
Schrijf een recensie

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Interviews en artikelen (1)

preview
Inhaken met sociale media in 60 minuten
Thijs Waardenburg 29 maart 2018 Organisaties strijden constant om aandacht van consumenten. Zo ook op sociale media. De virtuele ruimte is daar weliswaar oneindig, maar de aandacht van consumenten is beperkt.
Artikel lezen
Alle interviews en artikelen (1)

Over Thijs Waardenburg

Thijs Waardenburg is hogeschooldocent en onderzoeker bij de Hogeschool Utrecht. Op de bacheloropleiding Communication and Multimedia Design geeft hij onder meer les in social media analytics, user experience design en onderzoeksvaardigheden. Zijn onderzoek bij het lectoraat Crossmedia Business is vooral gericht op praktijkgerichte analyses met sociale media.

Andere boeken door Thijs Waardenburg

Bekijk alle boeken

Over Komala Mazerant

Komala Mazerant is hoofddocent bij de opleiding Communicatie van de Hogeschool Rotterdam en verbonden aan kenniscentrum Creating010. Samen met docenten, studenten en het beroepenveld doet zij onderzoek naar contentcreatie in online netwerken. De effectiviteit van branded content in sociale media is daarbij het centrale onderwerp.

Andere boeken door Komala Mazerant

Bekijk alle boeken

Inhoudsopgave

Voorwoord
Inleiding

DEEL 1 - want to be on top?
1. Algoritmes zijn de nieuwe eindredacteur
2. De consument bepaalt het moment

DEEL 2 - The moment is the message
3. De bomen en het bos
4. Timing is alles

DEEL 3 - Effectiviteit van inhakers
5. Verwacht het onverwachte
6. Nu is het moment
7. Preken voor eigen parochie
8. Is meten wel weten?
9. En de prijs gaat naar…

DEEL 4 - Gewoon doen!
10. Baat het niet, dan schaadt het wél
11. Match merk met moment en content
12. Acht vuistregels

Samenvattend
Dankwoord
Over de auteurs
Noten
Lees in dezelfde serie

Mensen die dit boek kochten, kochten ook...

  • Social selling in 60 minuten
    Djoea van Zanten
    Social selling in 60 minuten
    € 12,50
  • Inhaken met sociale media in 60 minuten
    Thijs Waardenburg
    Inhaken met sociale media in 60 minuten
    € 12,50
  • The Inevitable
    Kevin Kelly
    The Inevitable
    € 18,30
  • Ben ik in beeld?
    Gijs Weenink
    Ben ik in beeld?
    € 12,50
  • Het is oorlog maar niemand die het ziet
    Huib Modderkolk
    Het is oorlog maar niemand die het ziet
    € 20,99
  • Bouw een succesvolle online marktplaats
    Wout Withagen
    Bouw een succesvolle online marktplaats
    € 32,90

Alle 100 bestsellers

Rubrieken

  • Advisering
  • Algemeen management
  • Coaching en trainen
  • Communicatie en media
  • Financieel management
  • Inkoop en logistiek
  • Internet en social media
  • IT-management / ICT
  • Juridisch
  • Leiderschap
  • Marketing
  • Non-profit
  • Ondernemen
  • Organisatiekunde
  • Personal finance
  • Personeelsmanagement
  • Persoonlijke effectiviteit
  • Projectmanagement
  • Psychologie
  • Reclame en verkoop
  • Strategisch management
  • Verandermanagement
  • Werk en loopbaan
Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Klantenservice

Contact Voorwaarden Bestellen en retourneren Lezen en luisteren Voor auteurs Partnerprogramma

Zakelijk

Zakelijke diensten Partnerprogramma Cadeaubonnen

Altijd op de hoogte

Schrijf u in voor onze nieuwsbrief en blijf up-to-date met relevante interviews en recensies, inspirerende events en de beste acties.
Meer dan alleen managementboeken
Thuiswinkel waarborg Algemene voorwaarden Privacy Cookies Service & Contact
© 2021 Mainpress BV

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Inhaken met sociale media in 60 minuten

        Inhaken met sociale media in 60 minuten
        Thijs Waardenburg , Komala Mazerant
        /