Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
,

Inhaken met sociale media in 60 minuten

Paperback Nederlands 2018 9789461262738
Voormalig top 100Totaal 33 dagen
Niet leverbaar.

Samenvatting

Met creatieve content die slim inhaakt op actuele gebeurtenissen kun je elke dag nieuwe mensen bereiken. Goedkoper dan adverteren op sociale media, en sympathieker bovendien.

Thijs Waardenburg en Komala Mazerant leggen uit hoe je kansrijke inhakers bedenkt en communiceert om je bereik op sociale media te vergroten.

Weinig tijd, maar veel ambities? Informeer jezelf snel en grondig met de boeken in de serie Digitale trends en tools in 60 minuten. De serie is een initiatief van Uitgeverij Haystack in samenwerking met Frankwatching.com, het toonaangevende platform over online trends, tips & tricks.

Specificaties

ISBN13:9789461262738
Trefwoorden:internet, sociale media
Taal:Nederlands
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:176
Druk:1
Verschijningsdatum:2-3-2018
ISSN:

Expertrecensies (2)

Inhaken met sociale media in 60 minuten - ‘Ook voor gevorderden’
Gabriëlle de Sain | 16 juli 2018
Wie zijn social media bereik wil vergroten, zal inhakers aan zijn content mix moeten toevoegen. Het is een beproefde manier om bij de klant of consument in beeld te komen.
Lees verder
Inhaken met sociale media in 60 minuten - ‘Inspireert om zelf inhakers te bedenken’
Jessie van Loon | 20 april 2018
Je herkent inhakers als je ze tegenkomt. Door de voorbeelden die Thijs Waardenburg en Komala Mazerant geven in Inhaken met sociale media in 60 minuten pingpongen de ideeën al tijdens het lezen door je hoofd.
Lees verder

Lezersrecensies

4.8 van de 5
9 stemmen
8
0
1
0
0

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Interviews en artikelen (1)

preview
Inhaken met sociale media in 60 minuten
Thijs Waardenburg 29 maart 2018 Organisaties strijden constant om aandacht van consumenten. Zo ook op sociale media. De virtuele ruimte is daar weliswaar oneindig, maar de aandacht van consumenten is beperkt.

Over Thijs Waardenburg

Thijs Waardenburg is hogeschooldocent en onderzoeker bij de Hogeschool Utrecht. Op de bacheloropleiding Communication and Multimedia Design geeft hij onder meer les in social media analytics, user experience design en onderzoeksvaardigheden. Zijn onderzoek bij het lectoraat Crossmedia Business is vooral gericht op praktijkgerichte analyses met sociale media.

Andere boeken door Thijs Waardenburg

Over Komala Mazerant

Komala Mazerant is hoofddocent bij de opleiding Communicatie van de Hogeschool Rotterdam en verbonden aan kenniscentrum Creating010. Samen met docenten, studenten en het beroepenveld doet zij onderzoek naar contentcreatie in online netwerken. De effectiviteit van branded content in sociale media is daarbij het centrale onderwerp.

Andere boeken door Komala Mazerant

Inhoudsopgave

Voorwoord
Inleiding

DEEL 1 - want to be on top?
1. Algoritmes zijn de nieuwe eindredacteur
2. De consument bepaalt het moment

DEEL 2 - The moment is the message
3. De bomen en het bos
4. Timing is alles

DEEL 3 - Effectiviteit van inhakers
5. Verwacht het onverwachte
6. Nu is het moment
7. Preken voor eigen parochie
8. Is meten wel weten?
9. En de prijs gaat naar…

DEEL 4 - Gewoon doen!
10. Baat het niet, dan schaadt het wél
11. Match merk met moment en content
12. Acht vuistregels

Samenvattend
Dankwoord
Over de auteurs
Noten
Lees in dezelfde serie

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Inhaken met sociale media in 60 minuten