Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
VOORDEEL - 34% korting

Code sociale media

Richtlijnen voor zakelijk gebruik

Paperback Nederlands 2010 9789461560049
Verkooppositie 2892
Laatste exemplaren! Op=Op!
Op voorraad | Op werkdagen voor 21:00 uur besteld, volgende dag in huis
14,95
9,95
VOORDEEL - 34% korting

Samenvatting

'Code Sociale Media' helpt "missers" te voorkomen

Wat betekent het gebruik van sociale media nu precies voor uw bedrijf?
Hoe voorkomt u sociale media "missers" waardoor uw bedrijf reputatieschade oploopt?

Wat zijn de do's en dont's?
Sociale media neemt een enorme vlucht, zowel in het privé- als zakelijke leven. Stel u als verantwoordelijke in een bedrijf op de hoogte van de mogelijkheden, de kansen, maar ook van de gevaren en risico's. Stel duidelijke richtlijnen op voor uw medewerkers.

Zorg dat u goed bent toegerust om een effectieve sociale mediastrategie uit te stippelen en daarmee het vertrouwen en de loyaliteit van zowel uw klanten als uw werknemers te waarborgen en daarmee de toekomst van uw bedrijf.

'Code Sociale Media' laat met veel voorbeelden zien hoe het werkt.

Specificaties

ISBN13:9789461560049
Taal:Nederlands
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:160
Druk:1
Verschijningsdatum:30-11-2010

Lezersrecensies

4.0 van de 5
1 stem
0
1
0
0
0

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Over Charles Huijskens

Charles Huijskens (1953) begon zijn journalistieke carrière als politiek verslaggever bij De Telegraaf en het NOS Journaal. Sinds 1992 heeft hij een gerenommeerd adviesbureau, gespecialiseerd in de communicatie rondom zeer lastige situaties. Hij ontwikkelde zich tot een van de bekendste crisismanagers van ons land en publiceerde diverse artikelen en communicatiehandboeken.

Andere boeken door Charles Huijskens

Inhoudsopgave

Woord vooraf

1. Inleiding
2. Wat is wat in social medialand?
3. Je kunt niet meer om sociale media heen
4. Op internet gaat nooit iets verloren
5. Werknemers die je reputatie te grabbel gooien
6. Er wordt al over je gepraat
7. Sociale media en vertrouwen
8. Laat de consument het werk doen
9. Hoe zorg je ervoor dat mensen over je praten?
10. Sociale media en Het Nieuwe Werken
11. Code Sociale Media

Meer weten?

Alle 100 bestsellers

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Code sociale media