Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Bloeiende online praktijk lancering

Hoe Jij In 90 Dagen Een Goed Verdienende Kick-Start Creëert

Paperback Nederlands 2018 1e druk 9789463282215
Verwachte levertijd ongeveer 2 werkdagen

Samenvatting

Als jij streeft naar persoonlijke begeleiding van cliënten vanuit een online praktijk dan heb je het juiste boek in handen.

In haar inmiddels vijfde boek Bloeiende Online Praktijk Lancering laat Bloeiende Praktijk mentor Sandra Derksen zien hoe je in korte tijd jouw online praktijk opzet. Sandra onthult hoe je snel en met succes een online praktijk creëert met goed betalende cliënten.

Het is een onmisbare handleiding voor de kritische eerste negentig dagen of je nu een starter bent of al jarenlang een praktijk hebt.

Trefwoorden

Specificaties

ISBN13:9789463282215
Taal:Nederlands
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:256
Druk:1
Verschijningsdatum:25-9-2018
Hoofdrubriek:Marketing

Lezersrecensies

Wees de eerste die een lezersrecensie schrijft!

Inhoudsopgave

Sponsor van dit boek
Inleiding

DEEL 1 De eerste 30 dagen
-Zorg voor een goede voorbereiding
Wat je moet doen om een goede warming-up te creëren voor een maximaal resultaat uit je kick-start
-Kies je niche
Wat je moet doen om op een authentieke manier onweerstaanbaar aantrekkelijk te worden voor potentiële cliënten
-Maak je aanbodfunnel
Wat je moet doen om je kennis zo te verpakken, zodat je ideale cliënten deze graag willen hebben en waarvoor ze bereid zijn zeer goed te betalen

DEEL 2 De tweede 30 dagen
-Bereid je wervings- en selectieproces voor
Wat voor systeem je moet opzetten, zodat je met de best mogelijke potentiële cliënten in gesprek komt die al in een ‘Ja!’-modus staan
-Trek je eerste online cliënten aan
Welke effectieve marketingstrategieën je kunt toepassen om zo snel als mogelijk je eerste online cliënt(en) aan te trekken, of je nu startend bent of al een praktijk hebt
-Beweeg cliënten van interesseren naar investeren
Wat je moet doen in een eerste gesprek met potentiële cliënten, zodat zij het als een verbindend en transformationeel gesprek ervaren, waardoor zij graag ‘Ja!’ zeggen tegen je aanbod

DEEL 3 De derde 30 dagen
-Varieer je wervingsstrategieën
Welke vierentwintig slimme marketingstrategieën je achter de hand hebt om met de beste potentiële cliënten in gesprek te komen
-Start met je online zelfstudieprogramma
Wat je moet doen om je zelfstudieprogramma te maken, zodat je meer cliënten aantrekt en passieve inkomsten creëert
-Creëer een gratis weggever en bouw een e-maillijst op
Wat je moet doen om keer op keer te kunnen vissen in een vijver van geïnteresseerde potentiële cliënten

Epiloog: na de eerste 90 dagen
Digitale goodiebag
Over de auteur
Dit boek is gesponsord door

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Bloeiende online praktijk lancering