Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Entertainment marketing

Social TV & event marketing

Paperback Nederlands 2020
Verkooppositie 1840
Op voorraad | Op werkdagen voor 21:00 uur besteld, volgende dag in huis

Samenvatting

Een nieuw ecosysteem rond merkbeleving

Klassieke reclame is dood. Merken zoeken naar de juiste manier om de aandacht van de consument vast te houden. Zowel mensen als media evolueren, wat maakt dat marketing toe is aan een totale revolutie.

Dit boek geeft de lezer een nieuw denkkader. Entertainment Marketing is een ecosysteem opgebouwd rond Event Marketing en Digital Marketing. Het is een vorm van marketing waarbij merken deel uitmaken van het entertainment waar consumenten naar op zoek zijn, in plaats van mensen te storen tijdens hun kostbare vrije tijd.

Specificaties

ISBN13:9789463896658
Rubriek:Marketing
Taal:Nederlands
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:120
Uitgever:BoekXpress
Druk:1
Verschijningsdatum:26-5-2020

Lezersrecensies

Wees de eerste die een lezersrecensie schrijft!

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Over Laurent Lootens

Laurent Lootens werkt ruim 15 jaar als corporate eventplanner. Met zijn bedrijf Lapin Quotidien werkt hij voor diverse premium merken als Ruinart, Porsche, Deutsche Bank, Krug, Bentley, Axa, Yves Rocher, L’Oréal,… Vanuit die leefwereld wil Laurent marketingmanagers doen nadenken over een nieuw marketingconcept, Entertainment Marketing. Om van daaruit de marketingwereld te veranderen en opnieuw relevant te maken.

Andere boeken door Laurent Lootens

Inhoudsopgave

Introductie
Voorwoord

1 Inleidende trends
2 Marketingconcepten onder de loep
3 The end of advertising
4 Digital marketing
5 Event marketing
6 Entertainment marketing

Tot slot
Sharing is caring
Bronnen
Nawoord Silvio Mestdagh (CEO DPD BELUX)
Nawoord Luc Colemont (Stop darmkanker)

Managementboek TOP 5

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Entertainment marketing