Merken als Noabers
Gebonden NL 2025 1e druk 9789465209517Samenvatting
In dit boek vertel ik verhalen over merken, die hun waarde ontlenen aan de streek waar ze vandaan komen. Waar hun wortels liggen. Merken die aanvoelen als noabers en vreugde en blijheid brengen.
Ik speur vooral naar merken, die de streek zijn ontstegen, internationaal hun fans hebben.
Merken van producten, van bedrijven en van mensen: sporters, artiesten en kunstenaars. die hun én onze reputatie vestigen buiten onze landsgrenzen.
Specificaties
Lezersrecensies
Anderen die dit kochten, kochten ook
Rubrieken
- advisering
- algemeen management
- coaching en trainen
- communicatie en media
- economie
- financieel management
- inkoop en logistiek
- internet en social media
- it-management / ict
- juridisch
- leiderschap
- marketing
- mens en maatschappij
- non-profit
- ondernemen
- organisatiekunde
- personal finance
- personeelsmanagement
- persoonlijke effectiviteit
- projectmanagement
- psychologie
- reclame en verkoop
- strategisch management
- verandermanagement
- werk en loopbaan