Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Aan de slag met contentmarketing

30 succescases uit binnen- en buitenland

Paperback Nederlands 2013 9789491560477
Niet leverbaar.

Samenvatting

'Aan de slag met contentmarketing' van Aart Lensink is in de eerste plaats bedoeld voor marketeers en communicatiemensen.
In dit boek beantwoordt hij een aantal basisvragen op het voor velen relatief nieuwe terrein van contentmarketing.

Een praktisch boek waarmee de nieuwe generatie marketeers leert hoe content de band met de klant kan versterken.

Aart Lensink is directeur en mede-oprichter van LVB Networks, een van de grootste contentmarketing-bureaus. Hij begon als journalist bij dagbladen en later bij publieks- en vaktijdschriften en als eindredacteur van tv-nieuwsprogramma's. Vanaf het begin van LVB Networks (1996) richt hij zich op redactionele communicatie voor merken en organisaties. Branded content, customer media en content marketing; op die gebieden helpt LVB Networks klanten. Naast zijn werk bij LVB Networks is hij actief als bestuurslid van Platform Content, de brancheorganisatie van bureaus die gespecialiseerd zijn in het produceren én distribueren van content.

Specificaties

ISBN13:9789491560477
Taal:Nederlands
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:188
Druk:1
Verschijningsdatum:30-7-2013
Hoofdrubriek:Marketing

Lezersrecensies

3.9 van de 5
34 stemmen
20
4
1
5
4

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Interviews en artikelen (1)

interview
Aart Lensink: 'Consument heeft geen boodschap aan corporate communicatie'
Ronald Buitenhuis 26 augustus 2013 Makeup.com van L’Oréal. Allerhande van Albert Heijn. Hele grote merken zetten steeds beter content in om klanten te binden en nieuwe klanten binnen te halen. ‘Voor marketeers is een goede content-marketingstrategie als een heilige graal. Je bindt mensen met iets wat ze écht leuk vinden. Wat wil je nog meer?’ Aldus Aart Lensink, auteur van Aan de slag met content marketing.

Over Aart Lensink

Aart Lensink is oprichter van LVB Content Marketing, het bureau dat de laatste tien jaar veel prijswinnende strategieën voor merken heeft bedacht en uitgevoerd. Vanuit een journalistieke achtergrond heeft hij zich in de loop der jaren breed ontwikkeld in de wereld van media en marketing. Eerder schreef hij 'Aan de slag met contentmarketing' en 'Formats, de next step in contentmarketing'. In 2018 werd hij uitgeroepen tot Contentmarketeer van het jaar.

Andere boeken door Aart Lensink

Inhoudsopgave

Voorwoord

Het grote plaatje
Historie
Terminologie
Strategie
De timeline
Strategie - de concurrentie
Strategie - de techniek
Content - de contentpiramide
Basiscontent
Campagnecontent
Topcontent
Contentmarketing - de timeline
Contentsite - de thuisbasis
Distributie - print
Distributie - PR
Distributie - e-mail
Distributie - media-inkoop
Distributie - via uitgeverijen
Distributie - LinkedIn
Distributie - Facebook
Distributie - digitaal magazine
Distributie - gevonden worden
Distributie - Twitter
Conversie - return on content
Storytelling
Branded content en non-spot
Het Grote Idee
Videomarketing
Wie is de baas?

Aan de slag

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Aan de slag met contentmarketing