Lees verder
Michiel Hobbelt is sociaal psycholoog en geluksexpert. Na zijn studie werkte hij samen met geluksprofessor Ruut Veenhoven aan de Erasmus Universiteit.
Meer over de auteursFlow in je werk
Voorkom een burn-out en geef je prestaties een boost!
Paperback Nederlands 2019 1e druk 9789492107169Samenvatting
Is FLOW iets magisch? Zoiets als inspiratie? Iets wat er ineens is en ongrijpbaar lijkt? Iets waar je op kunt hopen, maar wat lastig is te beïnvloeden? Nee. We weten juist precies wat je nodig hebt om FLOW te ervaren. En het mooie is: op alles wat je nodig hebt, kun je grote invloed hebben! Flow creëer je zelf. Flow met je hart en flow met je hoofd.
Sociaal psycholoog Michiel Hobbelt en workdesign-consultant Klaas-Jan Reincke bundelen hun kennis en ervaring in dit über-inspirerende en superpraktische doe-het zelf-boekje over FLOW. Je ontdekt niet alleen waarom FLOW zo ongelooflijk belangrijk is, maar ook hoe je het creëert en toepast: in je werk én in je leven. Op simpele en creatieve wijze optimaliseer je zo in no-time focus, plezier, drive én prestaties!
Flow in je werk: dé gids voor iedereen die op zoek is naar nóg meer werkplezier en optimaal presteren!
Specificaties
Expertrecensies (1)
Lees verder
Lezersrecensies
Over Michiel Hobbelt
Over Klaas-Jan Reincke
Inhoudsopgave
Hoe herken je flow?
Hoe kom je in flow?
1. Kies je richting
2. Maak je eigen keuzes
3. Zoek je uitdaging
4. Vind je feedback
Hoe flow-vatbaar ben jij?
Het gevaar van flow
Where did your flow go?
Flow in je werk
Design in je werk
Work hacks
1. (Zelf)empathie
2. Ervaringsprobleem
3. Creatieve oplossingen
4. Test, test, test
Pak je flow terug!
Rubrieken
- advisering
- algemeen management
- coaching en trainen
- communicatie en media
- economie
- financieel management
- inkoop en logistiek
- internet en social media
- it-management / ict
- juridisch
- leiderschap
- marketing
- mens en maatschappij
- non-profit
- ondernemen
- organisatiekunde
- personal finance
- personeelsmanagement
- persoonlijke effectiviteit
- projectmanagement
- psychologie
- reclame en verkoop
- strategisch management
- verandermanagement
- werk en loopbaan