Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Online Brand Identity

The ultimate guide to design your (digital) branding strategy

E-book Epub met watermerkbeveiliging Engels 2015 9789492196071
Direct te downloaden

Samenvatting

Maar weinig bedrijven hebben een effectieve merkstrategie. 'Online Brand Identity' biedt een model om het maximale uit digitaal te halen bij het bouwen van je merk. Het model heeft zich in de praktijk keer op keer bewezen. Elk onderdeel ervan wordt onderbouwd en begrijpelijk gemaakt aan de hand van 40 inspirerende cases. Met de oefeningen in het boek kun je stap voor stap je eigen merkstrategie samenstellen.

'Online Brand Identity' helpt je optimaal gebruik te maken van alle datasignalen die het internet biedt, maar ook van het creatieve canvas waarmee je merken tot leven brengt. Het laat ook zien welke aspecten van merk- en reclamestrategie over vijf à tien jaar niet meer zullen werken.

Dit prachtig vormgegeven boek is een must have voor iedereen die met merken werkt, in marketing of reclame.

Specificaties

ISBN13:9789492196071
Trefwoorden:merken, branding
Taal:Engels
Bindwijze:e-book
Beveiliging:watermerk
Bestandsformaat:epub
Aantal pagina's:300
Uitgever:Boom
Druk:1
Verschijningsdatum:9-9-2015
Hoofdrubriek:Marketing
ISSN:

Lezersrecensies

4.5 van de 5
12 stemmen
0
0
0
0
0

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Over Joris Merks-Benjaminsen

Joris Merks-Benjaminsen brengt marketeers, brand managers, strategen, creatieve denkers, data experts, digitale specialisten en bedrijfsleiders samen om een toekomstgerichte strategie te ontwikkelen. Hij studeerde technische natuurkunde en communicatiewetenschappen aan de Universiteit Twente en bewegingswetenschappen aan de VU en werkte voorheen bij onder andere NOC*NSF, Accenture en GfK, totdat hij in 2010 bij Google aan de slag ging. Op dit moment is hij European Head of Curriculum Design van de Google Design Academy. Hij ontwikkelt masterclasses en trainingen om professionals en ondernemingen te helpen in hun digitale transformaties. Met zijn verfrissende manier van denken won hij prijzen als de Gold European Design Award, de Dialogue Marketeer of the Year, de Grand Prix des Etudes Marketing en de Hans du Chatinier Award in 2001. Daarnaast ontving hij nominaties voor de MOAwards Company Researcher of the Year, de AMMA Award en de Crossmedia Man of the Year. Eerder schreef hij Samurai Business, the Way of the Warrior for Professionals in the Digital Century, over lef en ethiek in ondernemen in de 21e eeuw, Schizofrene Marketing, over de integratie van online- en offline marketing en Online Brand Identity. Hij ontving voor zowel Schizofrene Marketing als Online Brand Identity de Marketing Literatuurprijs. Joris Merks-Benjaminsen gaf lezingen op Harvard Business School, het Lorange Institut of Business te Zürich, de Universiteit van Amsterdam en de Universiteit Twente. En hij was jurylid voor de Spin Awards 2015 en voorzitter en jurylid voor de Hans du Chatinier Award 2012 en 2014. Joris heeft een zwarte band in zowel judo als aikido en won het Europese en het Open Duitse kampioenschap Braziliaans jiujitsu.

Andere boeken door Joris Merks-Benjaminsen

Inhoudsopgave

Preface
Acknowledgments

Part 1: Why existing brand strategies are not future ready
1. Digital 1st brands
2. The evolution of the internet: reading, buying, branding
3. The new digital consumer
4. Thinking mobile 1st
5. The future of media
6. What onliners and offliners can and should learn from each other

Part 2: Digital 1st thinking and 4D brand building
7. Digital 1st audience targeting
8. Digital 1st content and campaigns
9. Digital 1st KPIs
10. Digital 1st evaluation and optimization

Part 3: Timely and timeless aspects of brand strategy
11. Past and future in a Digital 1st brand framework
12. The timeless power of the big idea

Part 4: Data-driven decision making in the digital age
13. The ten most common data traps
14. Combining digital data and ‘traditional’ research
15. Data and privacy

Part 5: Digital transformation of your strategy & organization
16. Top ten barriers for digital transformation
17. Vision, goals, and actions: experimenting your way into the future
18. Making the most out of automated marketing technology
19. Embedding digital thinking in your organization
20. Be ready to get punched in the mouth
Summary flow for building your Digital 1st brand strategy

Appendices
Appendix 1: Brand mission worksheet
Appendix 2: Brand identity worksheet
Appendix 3: Community interests worksheet
Appendix 4: Character worksheet
Appendix 5: Target by choice worksheet
Appendix 6: Target by data and context worksheet
Appendix 7: Dynamic creative worksheet
Appendix 8: KPI funnel worksheet
Appendix 9: Examples of micro-conversions per industry
Appendix 10: Examples of data signals (target by data)
Appendix 11: Examples of targeting methods (target by context)

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Online Brand Identity