Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Online Brand Identity

The ultimate guide to design your (digital) branding strategy

E-book Epub met watermerkbeveiliging Engels 2015 1e druk 9789492196071
Direct te downloaden

Samenvatting

Maar weinig bedrijven hebben een effectieve merkstrategie. 'Online Brand Identity' biedt een model om het maximale uit digitaal te halen bij het bouwen van je merk. Het model heeft zich in de praktijk keer op keer bewezen. Elk onderdeel ervan wordt onderbouwd en begrijpelijk gemaakt aan de hand van 40 inspirerende cases. Met de oefeningen in het boek kun je stap voor stap je eigen merkstrategie samenstellen.

'Online Brand Identity' helpt je optimaal gebruik te maken van alle datasignalen die het internet biedt, maar ook van het creatieve canvas waarmee je merken tot leven brengt. Het laat ook zien welke aspecten van merk- en reclamestrategie over vijf à tien jaar niet meer zullen werken.

Dit prachtig vormgegeven boek is een must have voor iedereen die met merken werkt, in marketing of reclame.

Specificaties

ISBN13:9789492196071
Trefwoorden:merken, branding
Taal:Engels
Bindwijze:e-book
Beveiliging:watermerk
Bestandsformaat:epub
Aantal pagina's:300
Uitgever:Boom
Druk:1
Verschijningsdatum:9-9-2015
Hoofdrubriek:Marketing
ISSN:

Lezersrecensies

4.5 van de 5
12 stemmen
9
0
3
0
0

Over Joris Merks-Benjaminsen

Joris Merks-Benjaminsen is een bekroond auteur en expert in organisatietransformatie. Hij is gespecialiseerd in het cultiveren van inclusieve high performance teams en culturen. De afgelopen 12 jaar hielp hij honderden internationale merken bij het overwinnen van transformatie-uitdagingen. Op basis van zijn staat van dienst in het ontwikkelen van leiderschapsvaardigheden op alle niveaus toen hij hoofd was van de Google Digital Academy en een van de hoogst scorende managers aller tijden bij Google, ontwikkelde Joris een toolkit om nieuwe menselijke leiderschapscapaciteiten in elk bedrijf op te bouwen: het programma Managen Zonder Macht. Het biedt een holistische aanpak die data, actiegericht leren, analyse en strategie combineert met menselijk inzicht, empathie en persoonlijk bewustzijn om praktische oplossingen te creëren die elke organisatie positief en blijvend kunnen veranderen. Managen Zonder Macht is Joris zijn nieuwste boek. Tweemaal eerder viel hij al in de prijzen met zijn boeken over organisatieverandering: Schizofrene Marketing en Online Brand Identity wonnen beiden de PIM Marketingliteratuurprijs. Het boek en het programma Managen Zonder Macht helpen managers en leiders om teams en organisaties te bouwen met een hoge lat voor prestaties én voor menselijkheid.  Meer info: managingwithoutpower.com

Andere boeken door Joris Merks-Benjaminsen

Inhoudsopgave

Preface
Acknowledgments

Part 1: Why existing brand strategies are not future ready
1. Digital 1st brands
2. The evolution of the internet: reading, buying, branding
3. The new digital consumer
4. Thinking mobile 1st
5. The future of media
6. What onliners and offliners can and should learn from each other

Part 2: Digital 1st thinking and 4D brand building
7. Digital 1st audience targeting
8. Digital 1st content and campaigns
9. Digital 1st KPIs
10. Digital 1st evaluation and optimization

Part 3: Timely and timeless aspects of brand strategy
11. Past and future in a Digital 1st brand framework
12. The timeless power of the big idea

Part 4: Data-driven decision making in the digital age
13. The ten most common data traps
14. Combining digital data and ‘traditional’ research
15. Data and privacy

Part 5: Digital transformation of your strategy & organization
16. Top ten barriers for digital transformation
17. Vision, goals, and actions: experimenting your way into the future
18. Making the most out of automated marketing technology
19. Embedding digital thinking in your organization
20. Be ready to get punched in the mouth
Summary flow for building your Digital 1st brand strategy

Appendices
Appendix 1: Brand mission worksheet
Appendix 2: Brand identity worksheet
Appendix 3: Community interests worksheet
Appendix 4: Character worksheet
Appendix 5: Target by choice worksheet
Appendix 6: Target by data and context worksheet
Appendix 7: Dynamic creative worksheet
Appendix 8: KPI funnel worksheet
Appendix 9: Examples of micro-conversions per industry
Appendix 10: Examples of data signals (target by data)
Appendix 11: Examples of targeting methods (target by context)

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Online Brand Identity