Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Impact

Gelijk hebben en gelijk krijgen

E-book Epub met watermerkbeveiliging Nederlands 2012 9789401400725
Verkooppositie 2872
Niet meer leverbaar.
14,99

Samenvatting

Waarom vindt u dat u altijd gelijk hebt? Hoe zorgt u ervoor dat uw voorstellen geaccepteerd worden? Wat kunt u bij uzelf en bij anderen beïnvloeden en wat niet? 'Impact' zet u aan het denken en het doen. Het combineert solide wetenschappelijk onderzoek met zeer herkenbare situaties van elke dag.

'Impact' is een verrassend en enthousiasmerend boek voor iedereen die het hebben van invloed belangrijk vindt. Voor leidinggevenden die de talenten van hun medewerkers maximaal tot hun recht willen laten komen, voor ouders die hun kinderen willen voorbereiden op een succesvol leven, voor leraren die begaan zijn met de ontwikkeling van hun leerlingen en voor zorgverleners die graag willen dat hun adviezen gevolgd worden.

Specificaties

ISBN13:9789401400725
Taal:Nederlands
Bindwijze:e-book
Beveiliging:watermerk
Bestandsformaat:epub
Aantal pagina's:160
Uitgever:LannooCampus
Druk:1
Verschijningsdatum:5-9-2012
Hoofdrubriek:Leiderschap

Lezersrecensies

Wees de eerste die een lezersrecensie schrijft!

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Over Jan van der Vurst

Dr. Jan Van der Vurst studeerde sociale pedagogiek aan de Katholieke Universiteit van Leuven en promoveerde aan de Universiteit van Utrecht. Zijn specialismen zijn leiderschap en invloed. Hij geeft leiding aan training- en consultingbureau Kenaz. Hij traint wereldwijd managers en begeleidt samenwerkingsprocessen bij diverse grote bedrijven waaronder BASF, Tata Steel, Dell, GlaxoSmithKline, Johnson & Johnson, Johnson Controls, BNP Paribas en GDF Suez.

Andere boeken door Jan van der Vurst

Inhoudsopgave

Dankwoord
Dit boek

Deel I: Grenzen van invloed en beïnvloedbaarheid
1. The base case: mensen laten hun mening niet veranderen
2. Basisprincipes van beïnvloeding: van bondgenoten en kruisvaarders
3. Kies je doelen

Deel II: Hoe vergroot je je impact?
4. Strategieën voor de lange termijn
5. Hoe vergroot je je impact als leidinggevende?
6. Strategieën voor de korte termijn

Deel III: Van weten naar toepassen
7. Maar tussen weten en doen staan waarden in de weg en praktische bezwaren

Bibliografie

Alle 100 bestsellers

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Impact