Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
Wij wijzen u graag op het volgende
Door drukte rondom de feestdagen zijn de levertijden van PostNL aangepast en kan uw pakket vertraging oplopen

Extreem klantgericht

= Maatschappelijke impact + Commerciële slagkracht + Waardevolle klantrelaties

Audio-download Mp3 Nederlands 2019 9789462551176
Verkooppositie 792997 dagen in de top 100
Direct te downloaden

Samenvatting

One size fits none. Zeker als het om klantgerichtheid en commercie gaat! Klanten verwachten exclusieve persoonlijke aandacht vanaf het allerprilste contact en willen onderdeel zijn van het hele commerciële proces, niet slechts het eindpunt. Ze zoeken naar bedrijven die maatschappelijke – ecologische en sociale – impact creëren. De klant van vandaag hecht grote waarde aan wederzijdse betrokkenheid. Dat vraagt om een eigentijdse aanpak van klantgerichtheid, acquisitie en relatiebeheer. Niks doen is geen optie!

Doing good voor klant en maatschappij: dáár ligt je onderscheidende kracht. In dit boek ontdek je hoe je een extreem klantgerichte aanpak ontwikkelt en je commerciële vaardigheden en technieken aanscherpt. Mét oog voor de zakelijke doelen van jouw bedrijf. Daniëlle de Jonge geeft je volop praktische tips om meteen toe te passen en komt met aansprekende voorbeelden ter inspiratie. Zo word ook jij zakelijk onweerstaanbaar aantrekkelijk in alle opzichten!

• Het model van extreme klantgerichtheid laat de cruciale factoren van commercieel succes zien.
• De praktische insteek van het boek helpt je om van belevenis naar betekenis te bewegen.
• De nieuwe standaard voor toekomstgericht zakendoen ligt direct binnen handbereik.

Specificaties

ISBN13:9789462551176
Taal:Nederlands
Bindwijze:audio-download
Beveiliging:none
Bestandsformaat:mp3
Uitgever:Bookora
Druk:1
Verschijningsdatum:17-6-2019
Hoofdrubriek:Marketing

Expertrecensies (4)

Extreem klantgericht - 'Opent je ogen opnieuw'
Mylene Bouwman | 11 juni 2019
Extreem klantgericht van Daniëlle de Jonge schept een beeld van hoe je zelf meer inzicht kan krijgen in jouw klanten, ze net dat stukje extra aandacht kan geven om de gunfactor te krijgen en hoe je altijd aan hun verwachtingen voldoet. Waarom zou je moeilijk doen als het ook makkelijk kan?Lees verder
Extreem klantgericht - 'Praktisch, leesbaar en bovendien toepasbaar'
Arjan te Lintelo | 16 mei 2019
Het vakgebied verkoop is al geruime tijd behoorlijk aan het veranderen. Dit zal iedereen die binnen een organisatie werkt die met klanten te maken heeft herkennen en beamen. Dit maakt het best bijzonder dat heel veel bedrijven verkoop nog steeds in afdelingen georganiseerd hebben.Lees verder
Extreem klantgericht - 'Buitengewoon zinnige inhoud'
Jacques Koster | 6 mei 2019
De subtitel van Extreem klantgericht is: Maatschappelijke impact + Commerciële slagkracht + Waardevolle klantrelaties. En als je het uit hebt, dan denk je: ja, klopt. Slim. Logisch. Natuurlijk. Vanzelfsprekend! En je denkt: hoe kan het ik dit boek niet eerder in handen had?Lees verder
Extreem klantgericht - 'Een vlotte introductie in klantgerichtheid'
Sjors van Leeuwen | 3 mei 2019
Wil je als bedrijf succesvol zijn dan draait het tegenwoordig om maatschappelijke impact, commerciële slagkracht en waardevolle klantrelaties. Dat is de boodschap van Danielle de Jonge in haar boek Extreem klantgericht. De klant van vandaag verwacht persoonlijke aandacht vanaf het allereerste contact.Lees verder
Alle expertrecensies (4)

Lezersrecensies

4.3 van de 5
7 stemmen
4
1
2
0
0

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Interviews en artikelen (3)

preview
Extreem klantgericht - One size fits none!
Daniëlle de Jonge 23 mei 2019 Daniëlle de Jonge geeft je in Extreem klantgericht volop praktische tips om meteen toe te passen en komt met aansprekende voorbeelden ter inspiratie. Een preview.
column
Daniëlle de Jonge - Omdenken in commercie
Daniëlle de Jonge 18 mei 2019 Bijna 11 miljoen hits op Google. Met wisselende inhoud: van positieve tips om het te realiseren tot en met oproepen à la ‘Stop daar nou toch eens mee!’. Op social media buitelen de voor- en tegenstanders van het topic over elkaar heen.
interview
Daniëlle de Jonge: ‘Echte klantgerichtheid vereist maatschappelijke betrokkenheid’
Hans van der Klis 9 april 2019 In haar nieuwe boek Extreem klantgericht legt auteur en spreker Daniëlle de Jonge – naast het commerciële aspect - veel nadruk op het belang van maatschappelijke impact. ‘Zeventig procent van de Nederlandse klanten – zowel zakelijk als consumenten – verwacht dat een leverancier iets doet aan maatschappelijke impact.’
Alle interviews en artikelen (3)

Over Daniëlle de Jonge

Als expert in eigentijdse klantrelaties helpt Daniëlle de Jonge professionals en ondernemers om zakelijk onweerstaanbaar aantrekkelijk te zijn. De stijl van haar presentaties, workshops en boeken is nuchter, heel erg praktisch en met humor. Het doel: klanten helpen zich onderscheidend te profileren en op doeltreffende wijze klanten te vinden en houden. En dat doet ze ook met de artikelen die zij schrijft voor Salesgids. Na een studie Bedrijfseconomie is Daniëlle het commerciële vak ingestapt. In 2007 startte zij een eigen onderneming en is sindsdien actief als: - Spreker op evenementen, teamdagen en andere bijeenkomsten. - Trainer voor het geven van – reguliere of blended learning – workshops over klantgerichtheid, acquisitie, verkoopgesprekken, netwerken en relatiebeheer. Recent ontwikkelde ze de online training ‘Stop met verkopen!’ - Auteur van de bestsellers ‘Verleid de klant’ (2013) en ‘Human2Human: de nieuwe klantrelatie’ (2015) en ‘Extreem klantgericht’ (2019). Nevenfuncties en vrijwilligerswerk Als jurylid was zij in 2017 betrokken bij de verkiezing ‘Managementboek van het Jaar’, voor diezelfde prijs in 2018 was ze juryvoorzitter. Voor managementboek.nl recenseert ze sinds 2008 boeken over commercie, marketing, management en duurzaamheid. Omdat zij zich daarnaast graag belangeloos inzet voor anderen is vrijwilligerswerk een vast onderdeel in haar werkweken. Sinds enkele jaren is ze voorzitter van DierenDonatie, hét crowdfundingsplatform voor projecten van dierenopvangcentra.

Andere boeken door Daniëlle de Jonge

Alle 100 bestsellers

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Extreem klantgericht