'Alle 13 goed' van Cor Hospes is een goed leesbaar boek dat ingaat op veel verschillende vormen van online marketingtools. Hospes probeert geen link te leggen met de marketingtheorie, maar doet aan de hand van praktische voorbeelden suggesties hoe je met verschillende online tools kunt omgaan. Voor de marketeer die de online marketingwereld niet kent is het een prettig geschreven boek, dat zich niet verliest in technische verbijzonderingen. Het boek behandelt onderwerpen als Blogging, LinkedIn, Flickr, Facebook, Youtube, Google Adwords, Hyves, crowdsourcing en co-creatie. Voor de doorgewinterde internetgeoriënteerde marketeer geen nieuws, maar voor vele anderen die internet wel zien als interessant medium maar geen ideeën hebben wat ze er mee kunnen of moeten, biedt het boek een prachtig vergezicht.
Daarnaast gaat Hospes in op de vraag hoe je de zoekresultaten op het internet kunt beïnvloeden, waardoor je sneller gevonden kunt worden door de googlende (potentiële) klant. Ook wordt in het boek aangegeven hoe je achteraf kunt meten welke bezoekers op je website geweest zijn.
Het sterke van het boek is er dat vele internetgeoriënteerde marketeers in aan het woord komen. Het is daardoor niet een visie van één schrijver, maar geeft een bundeling van visies weer. Jammer is dat het sterk uitgaat van webmarketing rondom producten en minder gericht is op webmarketing rondom diensten. Na het lezen van 'Alle 13 goed' ga je met andere ogen kijken naar webgebaseerde marketing. Het vergt een andere wijze van communiceren met je doelgroepen. Het maakt je bewust van de online mogelijkheden, maar het succesvol benutten van deze mogelijkheden hangt gelukkig nog steeds af van de creatieve geest van de marketeer!