Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
-
Inloggen
-- Inloggen
  • accountoverzicht
  • bestellingen
  • facturen betalen
  • downloadcentrum
  • summaries
  • gegevens
  • nieuwsbrief
  • partnerprogramma
  • financieel
  • inloggen
  • uitloggen

Uw winkelwagen

Naar winkelwagen Verder winkelen
Managementboeken
Alle managementboeken
  • Advisering
  • Algemeen management
  • Coaching en trainen
  • Communicatie en media
  • Economie
  • Financieel management
  • Inkoop en logistiek
  • Internet en social media
  • IT-management / ICT
  • Juridisch
  • Leiderschap
  • Marketing
  • Mens en maatschappij
  • Non-profit
  • Ondernemen
  • Organisatiekunde
  • Personal finance
  • Personeelsmanagement
  • Persoonlijke effectiviteit
  • Projectmanagement
  • Psychologie
  • Reclame en verkoop
  • Strategisch management
  • Verandermanagement
  • Werk en loopbaan
Overige boeken
Alle overige boeken
  • Cadeauboeken
  • Computer en informatica
  • Economie
  • Filosofie
  • Flora en fauna
  • Geneeskunde
  • Geschiedenis
  • Gezondheid
  • Informatief / professioneel
  • Jeugd
  • Juridisch
  • Koken en eten
  • Kunst en cultuur
  • Literatuur en romans
  • Mens en maatschappij
  • Naslagwerken
  • Paramedisch
  • Psychologie
  • Reizen
  • Religie
  • Schoolboeken
  • Spiritualiteit
  • Sport, hobby, lifestyle
  • Thrillers en spanning
  • Wetenschap en techniek
  • Woordenboeken en taal
Seminars + Trainingen
  • Live events
  • Online training
  • Alle programma's
Attenderingen
  • Algemeen
    • Recht op u af
    • Juridische attendering
    • Hiatensignalering juridisch
    • Seriesignalering
    • Herdruksignalering
    • Internationaal
  • Aanbevolen per ministerie
    • Algemene Zaken
    • Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties
    • Buitenlandse Zaken
    • Defensie
    • Economische Zaken en Klimaat
    • Financiën
    • Infrastructuur en Waterstaat
    • Justitie en Veiligheid
    • Landbouw, Natuur en Voedselkwaliteit
    • Onderwijs, Cultuur en Wetenschap
    • Nationale Politie
    • Sociale Zaken en Werkgelegenheid
    • Volksgezondheid, Welzijn en Sport
Periodieken
Alle periodieken
  • Algemeen
    • Uw periodieken
    • Lopende abonnementen
    • Verlengen / opzeggen
    • Openstaande claims
    • Bibliografische wijzigingen
    • Abonnementshouders
    • Afleveradressen
    • Referenties
    • Notities
  • Aanbevolen per ministerie
    • Algemene Zaken
    • Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties
    • Buitenlandse Zaken
    • Defensie
    • Economische Zaken en Klimaat
    • Financiën
    • Infrastructuur en Waterstaat
    • Justitie en Veiligheid
    • Landbouw, Natuur en Voedselkwaliteit
    • Onderwijs, Cultuur en Wetenschap
    • Nationale Politie
    • Sociale Zaken en Werkgelegenheid
    • Volksgezondheid, Welzijn en Sport
Boekseries
Alle boekseries
  • Algemeen
    • Uw serieabonnementen
    • Geadresseerden
    • Abonnementshouders
    • Afleveradressen
    • Referenties
    • Notities
  • Aanbevolen per ministerie
    • Algemene Zaken
    • Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties
    • Buitenlandse Zaken
    • Defensie
    • Economische Zaken en Klimaat
    • Financiën
    • Infrastructuur en Waterstaat
    • Justitie en Veiligheid
    • Landbouw, Natuur en Voedselkwaliteit
    • Onderwijs, Cultuur en Wetenschap
    • Nationale Politie
    • Sociale Zaken en Werkgelegenheid
    • Volksgezondheid, Welzijn en Sport
Online magazine
  • Online Magazine
010-4731397
Klantenservice
Mijn account
Mijn bestellingen
010-4731397
Kalenders Marketing Service Excellence Scheurkalender 2019
Service Excellence Scheurkalender 2019
Service Excellence Scheurkalender 2019
Eric de Haan

Eric de Haan is bestuurder van Stichting Service Excellence, voorzitter van Stichting Gouden Oor en kerndocent van de post hbo-opleiding Service Excellence bij Beeckestijn Business School.

Meer over de auteurs
Eric de Haan, Jean-Pierre Thomassen

Service Excellence Scheurkalender 2019

Scheurkalender (h) Nederlands 2018 9789082869309
Voormalig top 100Totaal 78 dagen
Niet leverbaar.
Samenvatting Specificaties Lezersrecensies Over de auteur

Samenvatting

De succesvolle allereerste scheurkalender voor klantgerichtheid krijgt een vervolg. Ook 2019 krijgt een Service Excellence Scheurkalender. Deze scheurkalender helpt organisaties elke dag te werken aan excellente klantgerichtheid en steeds wat ‘klantbeleefder’ te worden. Het dagelijks inademen, afscheuren en delen van de quotes verhoogt het klantbewustzijn. En helpt bij een cultuuromslag richting klant. De achterzijden van de quotes bieden bovendien verdieping en extra inspiratie om te werken aan excellente dienstverlening met elke week een memorabele YouTubetip, een best practice, een klantbelevingsquizvraag, een ‘Thank You Note’ en een Service Excellence-checkvraag.

365 inspirerende quotes
Elke dag vind je in deze scheurkalender weer nieuwe inspirerende citaten over klantbeleving, excellente dienstverlening en servicebewustzijn. De zorgvuldige geselecteerde citaten zijn afkomstig van visionaire leiders, aansprekende experts en inspirerende goeroes op dit belangrijke vakgebied, waaronder de krachtigste quotes van Daniel Coyle, Ken Blanchard en Peter Shankman, van ‘wise guys’ zoals Tom Peters, Otto Scharmer en Frederic Laloux en van ‘wise women’ zoals Margaret Wheatley, Kate Raworth en Sue Johnson. Maar ook Steven van Belleghem, Coolblue’s Pieter Zwart en Jos Burgers komen voorbij. En zelfs Charlie Chaplin, Roger Federer en Tom Dumoulin kom je op een dag tegen.

260 intrigerende practices
Op de achterkant van de kalender vind je elke doordeweekse dag verdieping voor klantbewustzijn. Zo wordt je elke week getipt om een inspirerend filmpje over klantgerichtheid te bekijken (op YouTube). Wekelijks komt er ook een ‘excellent practice’ voorbij. En een quizvraag over klantbeleving.

Daarnaast word je elke week gevraagd te noteren wat die week qua klantbeleving ‘excellent’ ging (om het dankbaarheidsprincipe te activeren). Tot slot check je elke week met een vraag hoe ‘Service Excellence Proof’ je organisatie is, waarbij de negen organisatiegebieden van Service Excellence worden gevolgd. Zo word je elke dag van de week, 640 bladzijden lang, uitgedaagd nog klantbeleefder te zijn.

Specificaties

ISBN13:9789082869309
Trefwoorden:klantgerichtheid, service, klantbeleving
Taal:Nederlands
Bindwijze:scheurkalender (H)
Aantal pagina's:304
Uitgever:Stichting Service Excellence
Druk:1
Verschijningsdatum:11-10-2018
Hoofdrubriek:Marketing
ISSN:

Expertrecensies (3)

Ophangen die Service Excellence Scheurkalender 2019!
Egbert Jan van Bel | 1 oktober 2018
‘Wie wil dirigeren moet een lange weg afleggen en niet vervuld zijn van zichzelf maar van de muziek.’ Aldus violist en dirigent Jaap van Zweden. Het is een mooie brug naar ‘Service Excellence’.
Lees verder
Service Excellence Scheurkalender 2019
Ruud Moors | 17 september 2018
Een excellente serviceverlening is de enige route richting een optimale klantbeleving. In het alom geprezen Service Excellence beschrijven Eric de Haan en Jean-Pierre Thomassen hoe je klanten telkens opnieuw kunt boeien en aan je binden.
Lees verder
Service Excellence Scheurkalender - 'Een mooi product'
Annemiek Sierhuis | 22 mei 2018
De kalender is een mooi product. De scheurblaadjes zijn van dikker papier. Het verrassende element is dat de kalender zowel maar 354 dagen bevat als start bij het Chinees Nieuwjaar.
Lees verder

Lezersrecensies

5.0 van de 5
4 stemmen
4
0
0
0
0
Schrijf een recensie

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Over Eric de Haan

Eric de Haan is bestuurder van Stichting Service Excellence, voorzitter van Stichting Gouden Oor en kerndocent van de post hbo-opleiding Service Excellence bij Beeckestijn Business School. Hij schreef onder meer De Tao van Service, is coauteur van Service Excellence en van Excelleren in Service en hij ontwikkelde het spel ServiceGuru en de Service Excellence Scheurkalender.

Andere boeken door Eric de Haan

Bekijk alle boeken

Over Jean-Pierre Thomassen

Jean-Pierre Thomassen ondersteunt als organisatieadviseur organisaties bij de omslag naar een klant- en servicegerichte focus, is voorzitter van de Stichting Service Excellence en (co)auteur van vijftien klantgerelateerde boeken zoals Waardering door klanten, De Customer Delight Strategie, Service Excellence en Excelleren in Service (2019). Daarnaast is hij als docent verbonden aan verschillende opleidingsinstituten.

Andere boeken door Jean-Pierre Thomassen

Bekijk alle boeken

Aanbevolen live events...

dinsdag 28-06-2022

Jaarcongres Verandermanagement

Seminar

Mensen die dit kalender kochten, kochten ook...

  • De Tao van Service
    Eric de Haan
    De Tao van Service
    € 23,95
  • Service Excellence
    Jean-Pierre Thomassen
    Service Excellence
    € 44,95
  • LinkedIn Power
    Marjolein Bongers
    LinkedIn Power
    € 20,00
  • Supercharge your stories
    Paul Hillesum
    Supercharge your stories
    € 29,99
  • Profit first
    Mike Michalowicz
    Profit first
    € 32,50
  • De kracht van platformstrategie
    Cor Molenaar
    De kracht van platformstrategie
    € 36,50

Managementboek Top 100

Bekijk de volledige Managementboek Top 100

Rubrieken

  • Advisering
  • Algemeen management
  • Coaching en trainen
  • Communicatie en media
  • Economie
  • Financieel management
  • Inkoop en logistiek
  • Internet en social media
  • IT-management / ICT
  • Juridisch
  • Leiderschap
  • Marketing
  • Mens en maatschappij
  • Non-profit
  • Ondernemen
  • Organisatiekunde
  • Personal finance
  • Personeelsmanagement
  • Persoonlijke effectiviteit
  • Projectmanagement
  • Psychologie
  • Reclame en verkoop
  • Strategisch management
  • Verandermanagement
  • Werk en loopbaan
Uw cookie-instellingen
Deze website maakt gebruik van verschillende soorten cookies. Sommige cookies worden geplaatst door diensten van derden die op onze pagina's worden weergegeven. Om deze externe content te kunnen tonen is nodig dat u toestemming geeft voor het zetten van persoonlijke en marketingcookies. U kunt uw toestemming op elk moment wijzigen of intrekken. In onze cookieverklaring vindt u meer informatie.

Functionele cookies
Deze zijn noodzakelijk voor de werking van de website, zonder deze cookies kan de website niet naar behoren werken.

Persoonlijke en marketingcookies
Wij gebruiken cookies voor statistieken om bij te houden en rapportages te krijgen over hoe bezoekers de website gebruiken. Zo kunnen wij onze website verbeteren. Marketingcookies worden gebruikt om bezoekers te volgen wanneer ze verschillende websites bezoeken. Hun doel is advertenties weergeven die zijn toegesneden op en relevant zijn voor de individuele gebruiker.
Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Klantenservice

Contact Voorwaarden Bestellen en retourneren Lezen en luisteren Voor auteurs Partnerprogramma

Zakelijk

Zakelijke diensten Partnerprogramma Cadeaubonnen

Altijd op de hoogte

Schrijf u in voor onze nieuwsbrief en blijf up-to-date met relevante interviews en recensies, inspirerende events en de beste acties.
Meer dan alleen managementboeken
Thuiswinkel waarborg Algemene voorwaarden Privacy Cookies Service & Contact
© 2022 Mainpress BV

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Service Excellence Scheurkalender 2019

        Service Excellence Scheurkalender 2019
        Eric de Haan , Jean-Pierre Thomassen
        /