Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
VOORDEEL - 55% korting
,

Bold

How to be Brave in Business and Win

Paperback Engels 2011 1e druk 9780749463441
Nog slechts 2 exemplaren! Op=Op!
Op voorraad | Laatste exemplaar! Voor 21:00 uur besteld, dinsdag in huis
32,85
9,95
VOORDEEL - 55% korting

Samenvatting

Voor brand building moet u volledig opnieuw kijken naar klantervaring en uw relatie met klanten. Dit tonen Shaun Smith en Andy Milligan aan met inspirerende casestudies van onder andere Virgin Galactic, Innocent en Zappos. 'Bold' gaat over bedrijven die zich onderscheiden van de massa en dingen op hun manier doen.

Specificaties

ISBN13:9780749463441
Taal:Engels
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:318
Uitgever:Kogan Page
Druk:1
Hoofdrubriek:Marketing
ISSN:

Expertrecensies (1)

recensie
Bold
Hans van der Loo | 20 juli 2015
Waar historici en filosofen na de val van de Berlijnse muur in 1989 met grote stelligheid over het einde van de geschiedenis spraken, heeft men het tegenwoordig steeds vaker over een stijl omhoog lopende knik in de geschiedenis. Het tijdperk van het lineaire denken (1, 2, 3, 4…) is definitief voorbij, zo wordt gezegd. Het moment van exponentiële groeicurves (1, 2, 4, 8) is aangebroken. Hierbij wordt met name gewezen op de orkanen van technologische versnellingen die zich momenteel manifesteren en die het businesslandschap ingrijpend veranderen.
Lees verder

Lezersrecensies

Wees de eerste die een lezersrecensie schrijft!

Inhoudsopgave

1 Virgin Galactic
2 O2
3 Air Asia
4 Chilli Beans
5 Six Senses Resorts and Spas
6 Burberry
7 BBH
8 The Geek Squad
9 Zappos.com
10 Umpqua Bank
11 TNT Express
12 JCB
13 innocent
14 WWF
15 How to be bold: practices, principles and people
16 Bold practice survey

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Bold