Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
,

The Luxury Strategy

Break the Rules of Marketing to Build Luxury Brands

Gebonden Engels 2012
Verkooppositie 7860
Verwachte levertijd ongeveer 6 werkdagen

Samenvatting

'The Luxury Strategy' is het standaardwerk over de essentie van de strategie voor luxeproducten. Deze strategie vereist een grondige kennis van de unieke (en vaak paradoxale) regels voor succesvol brand management voor luxeproducten.

De tweede editie is volledig herzien en bijgewerkt en verkent de diversiteit van de betekenis van 'luxe' binnen de verschillende markten, alsook de gevolgen van sociale netwerken en digitale ontwikkelingen op de strategie voor luxeproducten.

Specificaties

ISBN13:9780749464912
Rubriek:Marketing
Taal:Engels
Bindwijze:gebonden
Aantal pagina's:395
Uitgever:Kogan Page
Druk:2
Verschijningsdatum:3-9-2012

Lezersrecensies

Wees de eerste die een lezersrecensie schrijft!

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Over Vincent Bastien

Vincent Bastien is one of the most experienced senior managers in the luxury business. Formerly MD of Louis Vuitton Malletier and CEO of Yves Saint Laurent Parfums, he has held senior posts at some of the world's most prestigious luxury brands. He is now Affiliate Professor at HEC Paris, where he teaches Strategy in Luxury.

Andere boeken door Vincent Bastien

Inhoudsopgave

Introduction

Part 1: Back to luxury fundamentals
1. In the beginning there was luxury
2. The end of a confusion: premium is not luxury
3. Anti-laws of marketing
4. Facets of luxury today

Part 2: Luxury brands need specific
5. Customer attitudes vis-à-vis luxury
6. Developing brand equity
7. Luxury brand stretching
8. Qualifying a product or service as luxury
9. Pricing luxury
10. Distribution and the internet dilemma
11. Communicating luxury
12. Financial and HT management of a luxury company

Part 3: Strategic perspectives
13. Luxury business models
14. Entering luxury and leaving it
15. Learning from luxury
16. Luxury and sustainable development: convergences and divergences

References
Index

Managementboek TOP 5

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        The Luxury Strategy